قاسمی به دفاع پرس خبر داد؛

تشییع پیکر 6 شهید هنگ مرزی «میرجاوه» در مشهد مقدس

مسئول روابط عمومی مرزبانی ناجا از تشییع پیکر 6 شهید خراسان رضوی و شمالی در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ - 28April 2017
تشییع پیکر پنج شهید حمله به مرز میرجاوه در مشهد

سرهنگ دوم «قاسمی» مسئول روابط عمومی مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، اظهار داشت: پیکرهای پاک و مطهر 6 سرباز وظیفه ساکن استان خراسان رضوی و شمالی بنام‌های (امیر محمد مکاری، حجت کاظمی، حسین طاهریان، صادق خدادادی، معین بیانی و مهدی امینی) که در حمله تروریستی اشرار در مرز میرجاوه، استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند، وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شدند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری مراسم تشییع در شهرستان میرجاوه با حضور مسئولین کشوری و لشکری و‌ مردم شهرستان میرجاوه، پیکر پاک و مطهر این شهیدان جهت خاک سپاری به مشهد مقدس، زاهدان و استان گلستان منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: پیکر شهید پنج سرباز این حادثه تروریستی امروز پس از نماز جمعه در حرم امام رضا (ع) تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

قاسمی گفت: پیکر یکی از این شهدا به زاهدان منتقل و پس از مراسم تشییع به خاک سپرده شد و پیکر مطهر شهید دیگری هم جهت انتقال به استان گلستان است.

11 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و هشت سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفتند. سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی در این حادثه بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار