در مسجد «مهدیه» محله «کارخانه قند» شهرستان ورامین؛

آئین گرامیداشت 54 شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد

مراسم یادواره 54 شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در مسجد مهدیه واقع در محله «کارخانه قند» شهرستان ورامین با حضور اقشار مختلف مردم و مقامات محلی برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ - 28April 2017
آئین گرامیداشت پنجاه و چهار شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یادواره پنجاه و چهار شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم محله «کارخانه قند» شهرستان ورامین پس از نماز مغرب و عشا، در مسجد «مهدیه» برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید یاسر موسوی» طی سخنانی چرایی مقام رفیع شهدا در نزد خدای متعال را تبیین کرد و گفت: «شهدا، دنیا را برای کسب رضای خدا فروختند؛ آنان به جایی رسیدند که خدای متعال در قرآن کریم برای اثبات زنده بودنشان با تأکید فراوان می‌فرماید: «مبادا کسانی که در راه خدا به شهادت رسیده‌اند مرده بپندارید؛ بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند»؛ آنان به جای دنیاطلبی آگاهانه همه هستی خویش را تنها برای کسب رضای حق تعالی در طبق اخلاص نهادند و جان شیرینشان –که چیزی بالاتر از آن وجود ندارد- را برای بقاء اسلام عزیز، تداوم انقلاب و پایداری جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند و ما به برکت خون این عزیزان حتی یک وجب از خاک کشورمان را در دوران دفاع مقدس از دست ندادیم».

وی همچنین از شهدای مدافع حرم محله کارخانه قند شهرستان ورامین به ویژه جاوید الاثر «مهدی ثامنی راد» یاد کرد و غیرتمندی و پیشگامی مردمان ورامین در صحنه‌های گوناگون دفاع از اسلام عزیز، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم این محله یادآور شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید یاسر موسوی، در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت تداوم راه شهدا برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از طریق رعایت انواع تقوا تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید یاسر موسوی همچنین با بیان این نکته که جوان ایرانی توانایی ساخت موشک‌های دوربرد و نقطه زن را دارد، ضمن اینکه این همان جوانی است که جمهوری اسلامی ایران را به جمع هشت کشور هسته‌ای رسانده است از روند واردات و بیکاری نسل جوان کشور انتقاد کرد.

همچنین در این مراسم، حاج «حیدر خمسه» و کربلایی محمدحسین حدادیان به ذکر مصائب اهل بیت (ع) و نوحه سرایی به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم پرداختند.

انتهای پیام/171

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار