سردار غیب پرور در سرپل ذهاب:

مردم بی بصیرت آرامش ندارند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردمی که سرخوش و بی بصیرت باشند آرامش ندارند چون آرامش در پرتو مقاومت بوجود می آید.
کد خبر: ۲۳۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ - 27April 2017
مردم بی بصیرت آرامش ندارند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین امشب در مراسم گرامیداشت شهدای بازی دراز که در سرپل ذهاب کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یا اباعبدالله تا قیام قیامت، ایستادگی، ایثار، انقلاب ، جانفشانی و فداکاری شما الگوی هر آزاده ای در هر عصری خواهد بود و می توانند از این چشمه فورانی که ایجاد کردید، رفع عطش کنند.
 
وی افزود: یااباعبدالله بعد از قرن ها عالمی و فرزانه ای از ذریه شما قیام کرد که نتیجه آن انقلاب اسلامی شد با این تفاوت که مردم زمانه شما به غیر از عده قلیلی شما را همراهی نکردند اما مردم انقلاب اسلامی ایران پای انقلاب  و رهبرشان ایستادند؛ به نحوی که این مردم در زمان اوج ترورهای خیابانی باز هم ایستادگی کردند تا اینکه خط ترور منافقین بی اثر شد.
 
سردار غیب پرور با بیان اینکه جنگ هشت ساله تحمیلی، جنگی به پهنای جغرافیای کشورمان بود، ادامه داد: ای حسین جان مردم ما فقط به حل شما ولایت شما هشت سال جان دادند و خون دادند و این را ما در وصیت نامه های شهدا به وضوح می بینیم به عبارت دیگر اگر شهدا به اذن خداوند برخیزند در پاسخ به اینکه چرا وارد صحنه ای شدید که ایثارگری را به نقطه اوج رساندید، عنوان می کنند که این را برای دفاع از اسلام انجام داده اند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه جوانانی که آن روز در دفاع مقدس و در صحنه پر مخاطره دفاع از انقلاب ایستادند، امروز در کسوت مدافع حرم چه می کنند، تصریح کرد: خط شهادت و خط دفاع از انقلاب از روز اول تا امروز و برای آینده تداوم و استمرار دارد لذا به همین خاطر بود که رهبری می گویند آینده را روشن و درخشان می بینم؛  البته ایشان بخاطر عملکرد من با بعضی از مسئولین نگفتند چون نگاه ایشان به مردمانی است که پای انقلاب شان ایستادند.
رئیس ساز مان بسیح مستضعفین سپس تصریح کرد: اگر آن روز دشمن در جبهه نظامی با ما می جنگید، امروز در جبهه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن هم پیچیده تر از گذشته با ما وارد جنگ شده اما مردم ما بصیرتر و هوشیار تر شده اند.
 
وی همچنین عنوان کرد: در سال 61 و 62 تردد در منطقه سرپل ذهاب سخت بود چون امنیت لازم برقرار نبود بنابراین اگر امروز در آرامش و امنیت قرار داریم، مدیون ایستادگی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است؛ به عبارت دیگر مردمی که سرخوش ولی بصیر باشند، آرامش ندارند به دلیل آن که آرامش در پرتو ایستادگی و مقاومت بوجود می آید.
سردار غیب پرور در ادامه گفت: ما الان در بین طلوعین هستیم، نکند در این بین طلوعین غفلت کنیم و خوابمان ببرد؛ اگر خوابمان ببرد نفوذ اتفاق می افتد، شیطان مسلط می شود و اغیار نیز بر ما چیره می شوند البته این ایستادن آسان نیست و هزینه هایی دارد.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار