یادداشت/ احمد دواتگر

تأمین امنیت ایران اسلامی با ریخته شدن خون جوانانش گره خورده است

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، تامین امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان با ریخته شدن خون جوانانش گره خورده است.
کد خبر: ۲۳۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۸ - 28April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، به مناسبت شهادت 9 سرباز وطن که در درگیری هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح به شهادت  رسیدند، احمد دواتگر جانباز و آزاده دفاع مقدس اهل شهرستان آمل متن یادداشتی به دفتر خبرگزاری دفاع مقدس مازندران ارسال کرد که در ادامه می آید:

حادثه تلخ و تاسف بار میرجاوه که منجر به شهادت 9 تن از فرزندان این ملت از یگان پلیس مرزبانی استان سیستان و بلوچستان شده است، بار دیگر نشان داد که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، تامین امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان با ریخته شدن خون جوانانش گره خورده است.

آن هایی که اوایل انقلاب را خوب درک کرده اند خصوصا پس از عزل بنی صدر از ریاست جمهوری در اواخر خرداد سال ۱۳۶۰ خوب به یاد دارند که ورود اعضای سازمان مجاهدین خلق و یا همان به تعبیر زیبای ملت ایران گروهک منافقین، چه هزینه های سنگینی را برای کشورمان تحمیل کرده، تا آنجا که وضعیت ما در آن روزها چیزی شبیه به وضعیت موجود در سوریه و عراق کنونی شده بود وضعیتی که خدا کند هیچگاه در هیچ کشوری شکل نگیرد.

آری همان گروهی که این روزها برخی ها به بهانه های واهی به دنبال تطهیر جنایت هایشان می باشند.

 آن روزها شاخه ی نظامی این گروه وطن فروش با عنوان میلیشیا دست به جنایت هایی زده بودند که هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

از کندن پوست سر پاسداران انقلاب اسلامی و در نهایت شهادت آن ها پس از شکنجه های وحشیانه و...

 و یا به شهادت رساندن شهید مظلوم بهشتی و ۷۲ تن از اعضای حزب جمهوری، بمب گذاری در دفتر نخست وزیری و همچنین به شهادت رساندن رئیس جمهور و نخست وزیر مکتبی و انقلابی ایران شهیدان رجایی و باهنر؛ شهادت مردم کوچه و بازار تا حمایت از رژیم بعث عراق و قرار گرفتن در کنار ارتش متجاوز این کشور در جنگ و حتی اقدام به عملیات های نظامی بر علیه رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن جاسوسی برای غربی ها در خصوص انرژی هسته ای ایران و اقدام در به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای و شهید صیاد شیرازی و ... تنها نمونه ای از جنایت های بی شمار این گروه مزدور می باشد.

در واقع حادثه میرجاوه نمونه ای از خود فروشی کسانی است «جیش الظلم با افکار داعشی» که با پول و سلاح های دشمنان این کشور امنیت مردم و نظام ما را هدف گرفته اند.

 بایستی به این خودفروشان جنایتکار و وطن فروش گفت: اگر این قبیل اقدامات پست و مذبوحانه تا به امروز نتیجه می داد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دهه ی چهارم خود نمی رسید.

سخن پایانی اینکه امنیت امروزمان را مدیون کسانی هستیم که سرخی خونشان نوید دهنده ی حیاتمان می باشد که در یک برهه از زمان و در طول هشت سال دفاع مقدس یه عده افراد خوش غیرت از این سرزمین و نظامش دفاع کردند و سال ها بعد عده ای از بهترین جوانان این مرز و بوم در بیرون از مرزها به عنوان مدافعین حرم خونشان بر زمین ریخته شد تا با دشمن خود در داخل کشورشان نجنگند.

 و جمعی دیگر نیز به عنوان آتش نشان، چند روز قبل از پایان سال ۹۵ دل به آتش گداخته در ساختمان پلاسکو زدند تا ثابت نمایند ایثار حد و مرز نمی باشد همانطور که جمعی دیگر نیز با عنوان مرزبانان غیور اما گمنام در شرق و غرب این سرزمین پهناور مشغول پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی می باشند و تا به امروز شهدای بسیاری را تقدیم امنیت این نظام و مردمش نمودند تا امنیت کشورمان زیر سوال نرود.

آری امنیت امروزمان را مدیون خون جان برکفانی هستیم که در این کشور با عنوان شهدا آن ها را می شناسیم.

در مقابل ایثار و از خود گذشتگی همه ی شهدا سر تعظیم فرود آورده و به روح مطهرشان درود می فرستیم و از خداوند متعال برای خانواده های محترم آن ها صبر و اجر عظیم مسئلت می نمائیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار