پروفسور نوترون در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سیستم مدیریت «حوادث» ایران قوی است/ «اتوبوس آمبولانس‌های ایرانی» می‌تواند الگویی برای سایر کشورها باشد

همانگ کننده تیم‌های پزشکی و عملیات اورژانس سازمان بهداشت جهانی گفت: ایران دارای سیستم قوی از مدیریت حوادث است و مدیریت امداد رسانی خوبی دارد.
کد خبر: ۲۳۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ - 26April 2017
سیستم مدیریت «حوادث» ایران قوی است/ «اتوبوس آمبولانس‌های ایرانی» می‌تواند الگویی برای سایر کشورها باشد«پروفسور نوترون» همانگ‌کننده تیم‌های پزشکی و عملیات اورژانس سازمان بهداشت جهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس با اشاره به اینکه سازمان بهداشت جهانی با سفر به کشورهای مختلف میزان آمادگی این سازمان را در مقابله با حوادث بررسی می‌کند،‌ اظهار داشت: مهم‌ترین اهداف سفر به کشورهای مختلف تقویت تیم‌های مدیریت اورژانس پزشکی کشورهاست.

وی در ادامه با بیان اینکه از وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، اورژانس کشور، هلال احمر بازدید کرده‌است، گفت: ایران دارای سیستم قویی از مدیریت حوادث است و مدیریت امداد رسانی خوبی دارد؛ اما خطری که امروز در ایران وجود دارد، موضوع حوادث جاده‌ای است که باید روی آن کار شود.

همانگ‌کننده تیم‌های پزشکی و عملیات اورژانس سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد: یکی از دلایلی که مدیریت امدادرسانی در ایران قوی کار می‌کند این است که تیم‌های پزشکی به صورت واحد کار می‌کنند.

پروفسور نوترون اظهار کرد: ایران داری اتوبوس آمبولانس‌های خوبی است، که می‌توان از طراحی آنها برای کشورهای دیگر استفاده کرد.

وی با اشاره به استقرار بیمارستان‌های صحرایی در هشت سال دفاع مقدس ایران خاطرنشان ساخت: مهم‌ترین ویژگی بیمارستان‌های صحرایی این است که در نزدیک‌ترین فاصله از حوادث باشد، که این موضوع در جنگ ایران مد نظر قرار گرفته است و امروز در بهداشت جهانی به دنبال این هستیم که بتوانیم بهترین واکنش در بیمارستان‌های صحرایی را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/ 241
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار