نمایشگاه کتاب - 14/ از پازل‌های دفاع‌مقدس رونمایی می‌شود؛

نوآوری «صریر» برای کودکان در نمایشگاه کتاب تهران

سید رضا میربابا گفت: امسال برای نخستین بار در غرفه کودک و نوجوان انتشارات صریر پازل‌های دفاع مقدس رونمایی می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 26April 2017
نخستین پازل‌های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شوند

«سیدرضا میربابا» مدیر غرفه کودک و نوجوان انتشارات صریر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار برنامه‌های شاد و مفرحی را برای کودکان و نوجوانان در بخش کودک و نوجوان غرفه انتشارات صریر در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: انتشارات صریر امسال فضای مناسبی را ایجاد کرده تا بتواند با دعوت از کودکان حاضر در نمایشگاه، برنامه قصه‌گویی دفاع‌مقدس را انجام دهد. در این برنامه قصد داریم کودکان را از طریق مدارس به نمایشگاه دعوت کرده و داستان و قصه‌های واقعی از دفاع‌مقدس را روایت کنیم.

مدیر غرفه کودک و نوجوان انتشارات صریر عنوان کرد: برگزاری مسابقه ادبی، داستان‌نویسی و نقاشی با محوریت دفاع‌مقدس از دیگر برنامه‌‎های این غرفه خواهد بود. ما در این غرفه برگه‌های نقاشی را در اختیار کودکان قرار می‎‌‌دهیم تا آن‌ها بر اساس ذوق خودشان رنگ‌آمیزی کنند.

میربابا خاطر نشان کرد: تمام این برنامه‌ها در غالب مسابقه بوده و نقاشی‌ها و قصه‎‌ها مورد داوری قرار خواهند گرفت که در روز پایان نمایشگاه، مراسم اختتامیه برگزار کرده و به نفرات برتر جوایز نفیسی را اهدا می‌کنیم.

وی بیان کرد: طراحی پازل دفاع‌مقدس برای نخستین بار یکی از جدیدترین اتفاقاتی خواهد بود که در حوزه کودک و نوجوان رخ داده است. این پازل‌ها در طرح‌های جذابی برای نخستین بار به بازار نشر ارائه می شوند که تصاویری از فرماندهان در آن حک شده است.

در پایان یادآور می‌شود، سیاُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها