حضور «سازمان مشارکت زنان در دفاع‌مقدس» در نمایشگاه کتاب

«سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس» امسال نیز با حضور خود در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، میزبان صاحب‌نظران و اندیشمندان خواهد بود.
کد خبر: ۲۳۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ - 26April 2017
حضور سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس در نمایشگاه کتاببه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از آنجایی که انتقال خاطرات زنان حماسه‌آفرین دوران دفاع‌مقدس به جامعه و نسلی که هشت سال جنگ را تجربه نکرده، یکی از رسالت‌های مهم «سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس» است، این سازمان به منظور تحقق اهداف عالیه خود در پاسداشت الگوها و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس، امسال نیز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در غرفه‌های بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس، پذیرای علاقمندان به ادبیات دفاع‌مقدس با محوریت زنان و دفاع‎‌مقدس خواهد بود.

بنابراین گزارش، بخشی از کتب ارائه شده در این غرفه که به همت این سازمان انتشار یافته، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت که ضمن حضور نویسندگان و راویان حوزه زنان و دفاع‌مقدس، فضایی مناسب جهت پاسخ به سوالات مراجعان و تحلیل و بررسی چهره به چهره مخاطبان در نظر گرفته شده است.

همچنین رونمایی از آخرین تالیف «سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس» یکی از برنامه‌های نمایشگاه خواهد بود.
انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها