تیراندازی صهیونیست‌ها به‌سوی جوان فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سوی جوان فلسطینی در جنوب نابلس وی را زخمی کردند و در عین حال مانع از کمک‌های اولیه به این جوان از سوی هلال احمر فلسطین شدند.
کد خبر: ۲۳۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ - 25April 2017
تیراندازی صهیونیست‌ها به‌سوی جوان فلسطینیبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی جوان فلسطینی در گذرگاه حواره در جنوب نابلس به ادعای تلاش وی برای هدف قرار دادن نظامیان این رژیم آتش گشودند.

منابع رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این جوان قصد هدف قرار دادن دو نظامی تیپ گولانی در جنوب نابلس را داشته است که هدف تیراندازی قرار گرفته و زخمی شده است.

این منابع به وخامت حال این جوان فلسطینی اشاره کردند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند: این جوان کوله ای به همراه داشت و قصد عبور از گذرگاه نظامی را در جنوب نابلس داشت که نظامیان اشغالگر به سوی وی تیراندازی کردند و وی را از ناحیه شکم زخمی کردند.

این منابع بیان کردند: نظامیان اشغالگر مانع از کمک های اولیه از سوی هلال احمر فلسطینی شدند و فرد زخمی شده را با آمبولانس های خود منتقل کردند.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی امروز ۱۵ فلسطینی در مناطق مختلف بازداشت کردند.

در روستای رمانه در کرانه باختری نیز نظامیان صهیونیست از گاز اشک آور ضد فلسطینی ها استفاده کردند که شماری بر اثر آن مصدوم شدند.

برخی منابع نیز از برگزاری مانور نظامی صهیونیستها در خربه الطویل در شرق عقربا و جنوب نابلس خبر دادند و اینکه بخش هایی از زمین های کشاورزی فلسطینی ها در هنگام مانور از بین رفته است.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار