در پی حملات ددمنشانه ارتش اسراییل به نوارغزه صورت گرفت

حمایت قاطعانه سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس از آثار مرتبط با موضوع فلسطین

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس گفت: از تمامی آثار فاخر و ارزشمندی که با موضوع فلسطین و پرده برداری از جنایت های اسراییل تولید می شوند حمایت کند.
کد خبر: ۲۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ - 18July 2014

حمایت قاطعانه سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس از آثار مرتبط با موضوع فلسطین

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، محمود عاطفی رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس ضمن قدردانی از مواضع اصولی و متعهدانه هنرمندان ایران که با صدور بیانیه جنایات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند اظهار داشت: هنرمندان کشورما بارها و بارها با عملکرد و مواضع خود نشان داده اند که پرداختن به مسائل انسانی و اسلامی و تاکید بر روی اصول ناب اخلاقی و انقلابی از اولویت های آنها است.

وی افزود: به خاک و خون کشیده شدن بیش از دویست زن و مرد و کودک و مجروح شدن صدها نفر از انسانهای بی دفاعی که در نوار غزه زندگی می کنند مساله ای نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت. جنایتی که توسط ارتش اسرائیل و با چراغ سبز آمریکا و انگلیس در حق مردم فلسطین اعمال می شود از غیرانسانی ترین رفتارهای بشری است.

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس با هم راستا خواندن عملکرد برخی محافل حقوق بشری و متحجران مسلمان نمایی که به نام اسلام فعالیت می کنند افزود: بسیاری از محافل حقوق بشری و آنهایی که به طور مداوم از انسانیت و دموکراسی و برابری انسانها دم می زنند در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند. از آن سو متحجرانی را می بینیم که به نام اسلام و حمایت از دین در منطقه ظاهر شده اند و جالب است که آنها نیز سکوت اختیار کرده اند و در این رابطه هیچ نمی گویند.

عاطفی افزود: حساسیت هنرمندان مسلمان دنیا روی موضوع فلسطین و اعلام موضع آنها در برابر جنایات اسراییل می تواند آغازگر فصلی نوین در تاریخ فرهنگی استکبار ستیزی دنیا باشد. سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس وظیفه خود می داند از تمامی آثار فاخر و ارزشمندی که با موضوع فلسطین و پرده برداری از جنایت های اسراییل تولید می شوند حمایت کند.

وی  با دعوت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری هفته های فیلم با موضوع فلسطین در کشورهای مختلف دنیا اظهار داشت: تاکنون فیلم های بسیار خوبی با موضوع فلسطین در کشور ما تولید شده است که می توان با بهره مندی از ظرفیت بسیار بالای این فیلم ها گام بسیار مثبت و ارزنده ای را در جهت رشد و توسعه آگاهی مردم دنیا نسبت به مساله صهیونیسم برداشت.

نظر شما
پربیننده ها