عصر دوشنبه؛

پیکر شهید مدافع حرم «علی اکبر زمانی» در دماوند تشییع شد

عصر امروز پیکر بیست و ششمین شهید مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت «علی اکبر زمانی» در دماوند تشییع شد.
کد خبر: ۲۳۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ - 24April 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع حرم «علی اکبر زمانی» عصر (دوشنبه) از مقابل مسجد جامع ولیعصر(عج) شهر «آبسرد» برگزار شد.

پیکر پاک این شهید بزرگوار پس از اقامه نماز توسط «حجت الاسلام سید احمد میرشریفی» امام جمعه آبسرد، در گلزار شهدای آبسرد به خاک سپرده شد.

مراسم گرامیداشت سوم شهادت این شهید عالیقدر (چهارشنبه ۶ اردیبهشت) ماه ۹۶ ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در مسجد جامع ولیعصر(عج) شهر آبسرد برگزار خواهد شد.

بسیجی شهید «علی اکبر زمانی» از شهدای مدافع حرم آل الله و تیپ همیشه سرافراز فاطمیون بود که چند روز پیش در درگیری با تروریست‌های تکفیری در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

«حسین عبدالله اشرفی»، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفتگویی  گفت: خداوند شهدا را بی‎حکمت انتخاب نمی‎کند و شهدای ما انسان‎های با ایمان محکم  هستند، مردم و مبارزان اسلامی پس از گذشت سه دهه از جنگ تحمیلی در جنگی دیگر با تکفیری‌ها امتحان الهی شدند و در این امتحان نشان دادند که نه تنها خللی در عقاید آن ها رخ نداده که مستحکم‌تر از گذشته در راه دفاع از اهداف اسلامی و الهی ایستاده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار