مدیر بخش کودک و نوجوان انتشارات نجوای قلم به دفاع پرس خبر داد؛

مجموعه‌های «نویسندگان کوچک ایران» به چاپ می‌رسد

محدثه قبادی گفت: 2 مجموعه‌ کتاب شعر کودک و نوجوان «نویسندگان کوچک ایران» به زودی به چاپ می‌رسد.
کد خبر: ۲۳۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 25April 2017

«محدثه قبادی» مدیر بخش کودک و نوجوان انتشارات نجوای قلم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به فراخوان شعر و داستان کودک و نوجوان، اظهار داشت: مهر ماه 1395 این انتشارات برای نخستین بار فراخوانی با موضوع شعر و داستان کودک و نوجوان منتشر کرد تا کودکان و نوجوانان آثارشان را برای بررسی و چاپ در مجموعه کتاب‌هایی به نام «نویسندگان کوچک ایران» ارسال کنند.

وی گفت: بیش از هزار اثر به انتشارات نجوای قلم ارسال شد و بعد از داوری توسط هیئت داوران حدود 40 اثر برای چاپ انتخاب شد. که اسامی برگزیدگان در بخش کودک و نوجوان سایت انتشارات نجوای قلم (www.najvapub.ir) قابل مشاهده است.

مدیر بخش کودک و نوجوان انتشارات نجوای قلم ادامه داد: جمع‌آوری آثار کودکان و نوجوانان برای انتشار در مجموعه «نویسندگان کوچک ایران» همه ساله طی فراخوانی اعلام خواهد شد. امسال علاقمندانی از سراسر کشور در این فراخوان شرکت کرده بودند که بیشترین حجم آثار متعلق به کودکان و نوجوانان استان تهران بود.

قبادی تصریح کرد: مجموعه آثار برگزیده در 2 کتاب مجزای جداکانه برای کودکان در 150 صفحه و همچنین کتاب 185 صفحه‌ای برای نوجوان چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها