سردار غیب‌پرور:

انسجام و پایبندی به اصول و ارزش‌ها لازمه انقلابی بودن است/ با فتنه و فتنه‌گران آشتی نمی‌کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین انسجام و پایبندی به اصول و ارزش‌ها را لازمه انقلابی بودن دانست و گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن در خوشی و سرخوشی میسر نمی‌شود.
کد خبر: ۲۳۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ - 24April 2017

انسجام و پایبندی به اصول و ارزش‌ها لازمه انقلابی بودن است/ با فتنه و فتنه‌گران آشتی نمی‌کنیم

به گزارش دفاع پرس از گرگان، سردار غیب‌پرور صبح امروز در گردهمایی بزرگ جوان انقلابی استان گلستان که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، اظهار داشت: مبعث یک برانگیختگی در فرد و جامعه بود.

وی تصریح کرد: در یک زمانی که به عدد سال، روز، ماه و هفته مردم بت می‌پرستند برخی از خدایان را در وقت گرسنگی می‌خورند و برخی از خدایان را در کعبه عزت بیشتری می‌دادند و نگه می‌داشتند، بشریت در انحطاط فکری و اخلاقی تا آن جایی که زنده به گور کردن دختران یک امر عادی بود و اگر این کار را نمی‌کردند باعث سرزنش آنها بود اسلام طلوع کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: زمانی که از خداپرستی اثری نبود، از اخلاقیات فاصله تا کهکشان‌ها بود و ارزش‌های انسانی دائما در حال پایمال شدن بود و شرافت و کرامت انسان روز به روز له‌تر می‌شدند اسلام طلوع کرد اینها در یک نگاه اجمالی فضای حاکم بر جامعه آن روز بود.

غیب‌پرور تاکید کرد: اگر قرار باشد این انسان با این خصوصیات برگردد و اصل توحید را سرلوحه قرار دهد این برگشتن بعثت و انقلاب است؛ بعثت پیامبر اکرم (ص) انقلاب است و در حقیقت انقلاب رجوع انسان به فطرت پاک خداجو است این بعثت یک انقلاب آرام نبود، باید رهبر الهی داشته باشد و انقلابی عمل کند و هم کسانی که در اطراف این وجود نازنین حلقه زدند تابع باشند.

وی ذات انقلاب را در مبارزه‌طلبی دانست و ابراز کرد: کسانی که دور پیامبر جمع شدند انگشت‌شمار بودند، باید بدانیم که انقلاب متوجه یک قشر خاص نیست، انقلاب صف نمی‌شناسد، تفاوتی در جنسیت نمی‌شناسد کما اینکه سمیه در انقلاب پیامبر عرض اندام می‌کند تا جایی که جانش را به عنوان اولین شهید زن در اسلام تقدیم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: انقلاب دشمن زیاد دارد لذا 23 سال دوران رسالت آن حضرت به آرامش نگذشت، مالامال از مشقت و درد بود و سفر به طائف انجام می‌دهد به قدری سنگ به پیکرش می‌زنند که تا سپیدی استخوان پیامبر نمایان شد اما پیامبر ایستادگی کردند و یارانش هم ایستادگی کردند، در بزرگداشت جاهلیت؛ پیامبر فریاد الله سر می‌داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از انسجام و پایبندی به اصول و ارزش‌ها را لازمه انقلابی بودن دانست و گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن در خوشی و سرخوشی میسر نمی‌شود.

غیب‌پرور با تاکید بر اینکه انقلاب تقابل دو جبهه است، گفت: انقلاب در حقیقت تقابل جبهه انقلابی توحید در مقابل جبهه ظلم، جاهلیت کفر و نفاق است، ذات انقلاب پیامبر نیز همین بود.

وی خطاب به جوانان انقلابی تصریح کرد: انقلابی بودن و انقلابی ماندن در حال و هوای آرام و اطمینان‌بخش؛ در خوشی و سرخوشی میسر نیست بلکه انقلابی بودن در تشخیص سره از ناسره و در سختی‌ها نشان داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلابیون برای همیشه تاریخ بر تارک اسلام می‌درخشند خطاب به عده‌ای که از انقلابی ماندن خسته شدند، گفت: امروز روز امتحان است الان غروب مظلومیت اسلام است الان مشخص می‌شود چه کسانی ولایتی و چه کسانی به گاراژ زده‌اند.

غیب‌پرور با طرح این سئوال که حرف انقلاب چه بود، گفت: این انقلاب مگر غیر از خداجویی حرفی زده است آیا امام راه تعالی را غیر از این گفت؟ آیا امام دست ما را نگرفت تا در پرتگاه انحطاط فکری و اخلاقی قرار نگیریم اما با ما چه کردند؟ آیا ما تعدی و تجاوز کردیم آیا حق کسی را خوردیم و مثل آمریکایی‌ها علیه مظلومان عالم قداره‌کشی کردیم.

وی ادامه داد: مگر گناه کردیم که می‌خواهیم مستقل باشیم و به دنیا و مستکبران عالم گفتیم که ما را تحقیر نکنید ما نخواستیم یک ملت تحقیر شده باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بت‌پرستی مدرن با ما چه کرد؟ آیا حق ما یک جنگ هشت ساله بود؟ آیا حق ما ترور بزرگان و نابودی زیرساخت‌هایمان بود؟ آیا حق ما این بود که ما را از بهره‌مندی نعمات گوناگون الهی محروم کنند باید بدانیم که تداوم این فتح انقلاب میسر نیست مگر در صحنه دفاع از انقلاب بمانیم.

غیب‌پرور شرط استمرار انقلاب را در انقلابی بودن و انقلابی ماندن دانست و گفت: انقلابی بودن، گفتن یک بله و گفتن یک نه است «بله» به همه خوبی‌های عالم می‌گوییم، ما می‌خواهیم خودمان باشیم و روی پای خودمان بایستیم، داشته ما کدام است؟ پشتوانه ما چیست؟ امام خامنه‌ای فرمودند تاریخ‌تان را حفظ کنید یک دین غنی و قوی داریم، یک تمدن عمیق داریم، حتی کسانی که از پایگاه فکری و اعتقادی نه چندان قوی و مطمئن برخوردار باشند باید به ایرانی بودن خود تکیه کنند همان‌ها نیز باید پای انقلاب اسلامی بیاستند و به ظلم، قلدری، گردن کلفتی نه بگویند.

وی با تاکید بر اینکه کارنامه آمریکایی‌ها به اندازه کافی سیاه است، گفت: متاسفانه برخی خطوط  در داخل کشور رعایت نمی‌شود کسانی که از منافع ملی دفاع نمی‌کنند و نمی‌فهمند ما به اینها نه می‌گوییم و با هیچ کسی تعارف نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمن به همین خاطر پروژه نفوذ را خیلی وقت است که کلید زده، نفوذ در اقتصاد، فرهنگ، نفوذ در مراکز عملی و دانشگاهی، دشمن اگر این کارها را نکند که دیگر دشمن نیست، اگر انقلابی باشیم از جنس شهدا و خانواده‌های شهدا خواهیم بود.

غیب‌پرور با اشاره به صبوری همسر شهید ذورقی گفت: شب گذشته به منزل شهید مدافع حرم ذورقی رفتیم، خانواده‌های شهدای مدافع حرم به راستی استوانه‌های بصیرت و نمادهای فضیلت  و سمبل‌های مقاومت در همین شهر هستند که باید قدر آنها را بدانیم.

وی تاکید کرد: برخی نمی‌فهمند چرا باید این انقلابی که خدا می‌داند با خون دل به دست آمده غفلت کنیم، خون‌های پاک زیادی ریخته شده تا این انقلاب بماند اینکه با اسم تعامل و ارتباط از دنیا عقب نمانیم بر روی خون شهدا بایستیم که باید به این تفکر اُف گفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما تا قیامت از فتنه برائت جستیم و با فتنه و فتنه‌گران آشتی نمی‌کنیم، از همان روزی که بخواهیم به جریانات اینجوری لبخند بزنیم آن روز، روز مرگ ما است و آن روز دیگر از انقلابی بودن اثری نیست وقتی این حرف‌ها را می‌زنیم می‌گویند سیاسی حرف می‌زنیم ما بر اصول و قواعد حرف می‌زنیم.

غیب‌پرور گفت: این انقلاب مینیاتوری از انقلاب پیامبر است که مشق امروزمان با همان مکتب است اگر غفلت کردیم و نفوذپذیر شدیم ماجرای صدر اسلام پیش می‌آید، نمی‌خواهیم انقلاب را به قربانگاه ببریم نمی‌خواهیم رهبر الهی 25 سال در خانه‌اش بنشیند و فانوس بگیریم و دنبال مسلمان بگردیم آیا این حرف ما سیاسی و جناحی است؟

وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم انقلابی در حوزه اقتصاد ایجاد کنیم مگر کفر گفتیم، ما مملکت ثرتمند هستیم و نباید دست‌مان را جلوی بیگانه دراز کنیم آیا حرف مفت زده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما کسی که می‌گوید مدیر انقلابی از بیرون بیاوریم را قبول نداریم، کلام مقام معظم رهبری را اگر یکبار اراده داشته باشیم و مرور کنیم انصاف بدهیم و بر کرسی انصاف بنشینیم آیا عرصه‌ای بوده که ایشان ورود نکند آیا سکاندار بامنش انقلاب چیزی را فروگذار کرده است.

غیب‌پرور با تاکید بر اینکه شاگرد تنبلی در برابر ولایت نباشیم، گفت: در برابر فرامین ولایت نباید یک گوشمان در و دیگری دروازه باشد، ایشان چقدر از اقتصاد مقاومتی دم بزنند، در تحقق اقتصاد مقاومتی به خودمان نمره دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایستادگی‎ها سبب شده که انقلاب باقی بماند، افزود: بُرد انقلاب اسلامی در خارج از مرزها بیشتر از داخل است و البته در داخل از مظلومیت است که ما قدرش را نمی‎دانیم، امروز بیداری اسلامی سبب بیداری ملت‎های منطقه شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار