معاون استاندار قزوین:

جوانان انقلابی قله‌های علمی را فتح می‌کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به روحیه ایثار و موفقیت در جوانان گفت: جوانان انقلابی ایران در عرصه‌های علمی، فنی و تولید تجهیزات هسته‌ای خوش می‌درخشند و قله‌های علمی را فتح می‌کنند.
کد خبر: ۲۳۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ - 24April 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سید سعید شاهرخی در جلسه گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که صبح امروز در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک عید مبعث و اعیاد ماه رجب اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس که روح معنویت و ایثار در آن موج می‌زد در زمره عملیات بی‌بدیل دوران دفاع مقدس قرار دارد چراکه تمام دنیا به دلیل رشادت‌های صورت گرفته به وسیله جوانان کشور در این عملیات مبهوت شدند و مهم‌ترین دلیل موفقیت ایران در عملیات‌های مختلف از جمله عملیات بیت‌المقدس داشتن روحیه ایثار و از خودگذشتگی بود.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر به عنوان یک حماسه و تکلیف برای فداکاری‌های صورت گرفته باید به نسل‌های مختلف انتقال پیدا کند و تأکید جلسه از برگزاری برنامه‌های مختلف، یادآوری گذشتگان از حماسه عملیات بیت‌المقدس و آشنایی آیندگان با این عملیات و روحیه ایثار رزمندگان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: روحیه ایثار و موفقیت در سایر جبهه‌های انقلابی از جمله عرصه‌های علمی، فنی، تجهیزات هسته‌ای و نظامی و علوم نو وجود دارد و جوانان انقلابی ایران در این جبهه‌ها هم خوش می‌درخشند و در آن روز فتح خرمشهر اتفاق افتاد و امروز جوانان قله‌های علمی را فتح می‌کنند.

جوانان انقلابی قله‌های علمی را فتح می‌کنند 

شاهرخی تصریح کرد: پیش از نماز جمعه در خطبه‌ها باید سخنرانی صورت گیرد و به یادآوری عملیات بیت‌المقدس پرداخته و سایر اقدامات هم در خصوص این موضوع انجام شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های اجرایی دیدار با خانواده‌های شهدا را جزو برنامه‌های خود قرار دهند.

این مسؤول مطرح کرد: این برنامه دیدار با خانواده‌های شهدا که در قالب برنامه سپاس قرار دارد، انجام شود و دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های خود را براساس محورهای این جلسه ارائه کنند و پس از اتمام برنامه، اقدامات خود را به استانداری گزارش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار