مراسم گرامیداشت ۷۰۰ شهید ارتش در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد شهادت سپهبد «محمد ولی قرنی» و ۷۰۰ شهید ارتش در استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ - 22April 2017
به گزارش دفاع پرس از قم، مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد شهادت سپهبد شهید «محمد ولی قرنی»، و هفتصد شهید ارتش استان قم در حرم حضرت معصومه(س) با حضور «آیت‌الله سید محمد سعیدی»، تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) و فرماندهان و نیروهای 4 گانه و مسئولان استان برگزار شد.

در این مراسم، «حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی» با اشاره به شخصیت والای شهید «قرنی» اظهار داشت: شهید «قرنی« یکی از چهره‌های فرهیخته و یکی از قهرمانان ملی کشور هستند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مجاهدت‌های شهید «قرنی» در قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تحمل رنج 6 سال زندان رژیم پهلوی و مبارزه با ظلم و فساد بخشی از زندگی این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه شهید «قرنی» هیچ‌گاه در مقابل ظلم و فساد سکوت نکرد، تأکید کرد: این شهید بزرگوار، شهید راه حفظ یکپارچگی کشور ایران اسلامی است و ایشان با مجاهدت‌های خود مانع از رخ دادن جنایات مشابه سوریه و عراق در کشور شدند.

«حجت‌الاسلام محمد‌حسنی» با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مدیون خدمات این مرد بزرگ است، خاطرنشان کرد: نباید شجاعت، اعتقادات و صداقت این شهید بزرگوار فراموش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها