با حضور سرداران دهقان و فدوی؛

انبوه موشک کروز «نصیر» به نیروی دریایی سپاه تحویل داده شد

انبوه موشک جديد كروز ضد كشتی «نصير» طی مراسمی در سازمان صنايع هوافضای وزارت دفاع به نيروی دريايي سپاه تحويل شد.
کد خبر: ۲۳۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ - 22April 2017
انبوه موشک کروز «نصیر» به نیروی دریایی سپاه تحویل داده شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، با حضور سردار «حسين دهقان» وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح و سردار «علی فدوی» فرمانده نيروی دريايی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انبوه موشک جديد كروز ضد كشتی «نصير» طی مراسمی در سازمان صنايع هوافضای وزارت دفاع به نيروی دريايي سپاه تحويل شد.
 
سردار دهقان در اين مراسم با اشاره به راهبرد وزارت دفاع در تقويت روز افزون توان موشكی نيروهای مسلح گفت: موشک كروز سطح به سطح نصير با قابليت شليک از ساحل و دريا عليه اهداف دريايی از جمله كشتی‌های جنگی و اسكله‌ها به كار گرفته می‌شود.
 
وزير دفاع آماده‌سازی و واكنش سريع، ارتفاع پروازی پايين، دقت بالای ناوبری و اصابت به هدف، قدرت تخريب زياد، قابليت ضد جمينگ بالا به واسطه رادار پيشرفته و شليک از روی شناورهای تندرو را از ويژگی‌های موشک جديد نصير برشمرد.
 
سردار دهقان تصريح كرد: اين دستاورد ارزشمند كه ناشی از رويكرد تحقيق، نوآوری، توسعه و توليد بر مبناي نياز نيروهای مسلح می‌باشد با بهره گيری از راه‌های ميان‌بر كه همواره مورد تاكيد فرماندهی معظم كل قوا بوده، انجام گرفته و با تجهيز نيروهای دريايي ايران به اين موشک، گام موثری در راستای افزايش توانمندی دفاعی و قدرت بازدارندگی كشور برداشته شده است.
 
سردار دهقان با قدرداني از دست اندركاران طراحی، ساخت و توليد انبوه موشک كروز دريايی نصير به ويژه دانشمندان، متخصصان و كاركنان سازمان صنايع هوافضای وزارت دفاع گفت: اين موشک و ديگر موشک‌های نيروهای مسلح صرفا برای دفاع از ايران اسلامی و فقط بر سر متجاوزان فرود خواهد آمد و برای پاسداری از صلح، ثبات و امنيت منطقه به كار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار