مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری اولین سالگرد شهدای «خان طومان» در مازندران

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا گفت:14 اردیبهشت یادواره شهدای مدافع حرم در خان طومان به صورت استانی در شهرستان ساری برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ - 24March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حسینعلی رضایی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا اظهار داشت: کمیته اطلاع رسانی راهیان نور استان مازندران با مسئولیت روابط عمومی سپاه کربلا از تاریخ 20 اسفند با تشکیل قرارگاه رسانه ای شهید کابلی در اردوگاه های شهدای مازندران خرمشهر و دیگر یادمان های مدنظر استان مازندران شروع به فعالیت کرد.

وی ضمن تشکر از رسانه های مکتوب و مجازی استان، بیان کرد: رسانه های مکتوب و مجازی فضای تبیینی راهیان نور و ارزش های دفاع مقدس را برای آحاد مردم ایجاد کردند.

رضایی با بیان اینکه حضور مردم در یادمان های مناطق عملیاتی بسیار گسترده بود، گفت: قریب به اتفاق مردم با نیت اینکه پایان سال خود را با شهدا ختم کنند و ابتدای سال جدید را نیز با شهدا آغاز کنند به راهیان نور آمدند تا برکتی برای زندگی آنها باشد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا  در ادامه با اشاره به اینکه با حمایت صدا و سیمای مرکز مازندران اکیپ کامل مستندساز به راهیان نور جنوب اعزام شدند، افزود: این گروه از نزدیک برای ساخت مستندهای فاخر در تمام یادمان ها حضور بهم رساندند و گزارشات مختلفی ضبط کردند.

 وی همچنین ادامه داد: با برنامه ریزی های که انجام شده چند برنامه زنده با میهمانان ویژه استان مازندران در شبکه های سراسری  داشتیم.

رضایی به ایام سالگرد شهدای مدافع حرم بخصوص شهدای خان طومان اشاره کرد و افزود: سپاه کربلا جلساتی را اواخر سال 95 برگزار کرده و ستاد استانی برگزاری اولین سالگرد شهدای مدافع حرم استان تشکیل شد که برنامه ها به این شکل تدوین شده است که مراسمات یادبود شهدای مدافع حرم استان مازندران از تاریخ 17 فروردین تا 17 اردیبهشت به فراخور هر روز هماهنگی های شده از گلوگاه تا رامسر تا مراسمات سالگرد این عزیزان برگزار شود.

وی اضافه کرد: این یادواره به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد و در نتیجه 14 اردیبهشت یادواره شهدای مدافع حرم به صورت استانی در شهرستان ساری برگزار می گردد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مازندران به ویژه 5 شهید شهیدان محمد بلباسی حاج رحیم کابلی، شهید حبیب الله پور، حسن رجایی فر، علیرضا بریری که در سال گذشته خادم الشهدا بودند، بیان کرد: هیچ کس نمی داند که این بزرگواران در ایامی که خادمی زائران را در راهیان نور انجام می دادند با شهدا چه عهدی بستند که تذکره شهادت را گرفتند و حتی پیکرهای مطهرشان هم به میهن برنگشت.

وی در پایان گفت: امیدواریم که بتوانیم در راه شهدا ثابت قدم بمانیم و ادامه دهنده راه این بزرگان باشیم و همچنین از منویات رهبر معظم انقلاب استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار