دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

اردوهای عظیم عاشورایی راهیان نور بازخوانی حماسه های نینوایی دفاع مقدس است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت: اردوهای عظیم عاشورایی راهیان نور یک عملیات استراتژیک با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و بازخوانی حماسه های نینوایی دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۳۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ - 24March 2017

خلیل صالحی دبیر ستاد امر به  معروف و نهی از منکر استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در مازندران با تأکید بر حضور حماسی مردم همیشه  در صحنه و شهید پرور مازندران در اردوهای راهیان نور نوروزی، اظهار داشت: اردوهای عظیم عاشورایی راهیان نور یک عملیات استراتژیک با هدف ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت و بازخوانی حماسه های نینوایی دفاع مقدس است.

صالحی افزود: بازدید ازمناطق عملیاتی دفاع مقدس، آدمی را با شخصیت و مرام شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می سازد به گونه ای که انسان می تواند از این  طریق، به اهداف، انتظارات و دغدغه های درونی عاشوراییان دفاع مقدس پی ببرد وقضاوت صحیح و منطقی نسبت به عملکرد آنان داشته باشد.

وی گفت: اوصاف و مجاهدت رزمندگان و شهیدان ما به عنوان بندگان مخلص، خداجو و بی ادعا، درلسان عالمان و مسلمانان با تقوا، جاری و ساری است و حتی در اغلب موارد از حماسه های حسینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ما به اعجاز و شگفتی یاد می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها