دادگاه رژیم آل خلیفه چندین انقلابی بحرینی را به اعدام و زندان محکوم کرد

دادگاه‌های رژیم آل خلیفه احکام زندان سه انقلابی بحرینی را که به جرم فعالیت سیاسی در زندان زیر فشار شکنجه‌های عوامل این رژیم بودند، صادر کردند.
کد خبر: ۲۳۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ - 23March 2017
به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، دادگاه‌های رژیم آل خلیفه سه شهروند این کشور را به جرم فعالیت سیاسی به حبس ابد، 15و 10 سال زندان محکوم کردند.

ابراهیم سرحان یک وکیل بحرینی در صفحه توییتر خود نوشت: دادگاه جنایی، حکم غیابی اعدام سه انقلابی دیگر تحت تعقیب را نیز صادر کرد.

رژیم‌آل خلیفه با دستگیری 17 تن به بهانه تشکیل گروه تروریستی آنها را زیر وحشیانه ترین شکنجه ها برای اعتراف گرفتن قرار داد.

دادگاه جنایی بحرین سه تن از جوانان انقلابی را به اعدام ، و 13 نفر را به تحمل حبس های 10 و 15 ساله و 4 نفر را به حبس ابد محکوم کرد.

این جوانان در پرونده ای شامل قضایای تلفیقی متهم به تشکیل گروه تروریستی و اقدام به قتل یک پلیس پاکستانی الاصل بحرین هستندکه پرونده آنان در دو سال گذشته در جریان بوده است.

صدور احکام اعدام و زندان برای فعالان سیاسی پس از شکنجه آنها در زندان به منظور اعتراف با موجی از انتقادهای بین المللی در ژانویه (دی ماه) گذشته مواجه شد.

نزدیک به 112 تظاهرات مسالمت آمیز در طول هفته گذشته،در بحرین انجام شده که نظامیان آل خلیفه با سرکوب این تظاهرات 62 شهروند ازجمله 11 کودک را بازداشت کرد‌ند.

بحرین از سال 2011 تاکنون با بحران نارضایتی های عمومی ناشی از سیاست های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار