طرح «پیمان» در پایگاه‌های ایمنی و سلامت سراسر کشور اجرا می‌شود

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال‌احمر کشور گفت: طرح «پیمان» در پایگاه‌های نوروزی ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر سراسر کشور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ - 22March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «مسعود آسیما»، معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال‌احمر کشور  در حاشیه بازدید از چند پایگاه ایمنی و سلامت استان سمنان در گفت‌وگویی اظهار داشت: طرح "پیمان" در پایگاه‌های نوروزی ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول سال برنامه‌هایی را با یونیسف و وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور داریم عنوان کرد: یکی از طرح‌هایی را که اجرا می‌کنیم طرح پیمان است.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال‌احمر کشور افزود: این طرح با هدف پیشگیری از ایدز و اعتیاد در جهات نشاط اجتماعی اجرایی می‌شود.

آسیما اضافه کرد: در طول تعطیلات نوروزی نیز به دلیل اینکه بیشترین برخورد چهره به چهره را با مردم و به‌ویژه جوانان داریم از این فرصت استفاده کرده و در ایستگاه‌های سلامت هلال‌احمر این فرهنگ و سلامت را ترویج می‌کنیم تا روی درصد بیشتری از مردم مؤثر باشیم.

وی با اشاره به اینکه مشاوره درباره پیشگیری از ایدز و اعتیاد به‌صورت چهره به چهره به جوانان نیز در این پایگاه‌ها و چادرهای ایمنی و سلامت ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها از طریق بروشورهای آموزشی انجام می‌شود.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال‌احمر کشور از جوانان داوطلب این سازمان که با استقرار در پایگاه‌های ایمنی و سلامت، در اجرای این طرح بین‌المللی مشارکت می‌کنند تقدیر کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها