وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فردوس:

امسال هر هفته یک مرکز فرهنگی هنری در کشور افتتاح می شود

«صالحی امیری» با بیان اینکه در سال ۹۶ هر هفته یک پروژه فرهنگی هنری افتتاح می‌شود گفت: در حال حاضر تعداد ۶۷۰ مرکز فرهنگی هنری در کشور فعال و ۲۸۰ مرکز در حال احداث است.
کد خبر: ۲۳۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ - 22March 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «سیدرضا صالحی امیری»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی هنری فردوس اظهار داشت: شهرستان فردوس را به  شهر اصحاب فرهنگ و ادب و هنر شناخته، زیرا بزرگانی مانند «تونی» را دارد.

وی افزود: مجتمع فرهنگی هنرس فردوس به وسعت 5 هزار مترمربع و هزار و 700 متر زیربنا و با ظرفیت 400 صندلی است که دارای کتابخانه، نگارخانه،فضای فعالیت کودکان سالن کنفرانس، قرائت خانه، بخش اداری، نمایشگاه، فروشگاه، فضای انتظار صحنه، اتاق گریم، کارگاه سفالگری و مجسمه سازی، نمازخانه، آتلیه نقاشی، و طراحی و غیره است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجتمع فرهنگی فردوس نخستین پروژه فرهنگی هنری در سال 96 است که افتتاح می‌شود و قرار است هر هفته یک مرکز فرهنگی هنری در کشور افتتاح شود.

صالحی امیری افزود:در کشور تعداد 670 مرکز فرهنگی هنری فعال است و 280 مرکز در دست احداث است که بنا داریم در سال 96 هر هفته یک مرکز فرهنگی هنری را افتتاح کنیم.

وی بیان داشت: این مجتمع می‌تواند سبب نشاط مردم این منطقه به ویژه جوانان فردوسی شود.

نظر شما
پربیننده ها