انجام 380 بازدید نظارتی مراکز درمانی و پیش بیمارستانی از ابتدای طرح نوروزی

رییس اورژانس کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی(25اسفند 95) تا کنون تیم های نظارتی اورژانس کشور از 380 مرکز درمانی و پیش بیمارستانی بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۲۳۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ - 22March 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «پیرحسین کولیوند»، رییس اورژانس کشور افزود: تیم‌های نظارتی اورژانس در قالب 11گروه از 25 اسفند تا پایان فروردین برای نظارت بر مراکز درمانی و پیش بیمارستانی به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

وی از 300 بازدید نظارتی بر مراکز و پایگاه های اورژانس 115 و 80 بازدید نظارتی از بخش های اورژانس های بیمارستانی توسط بازرسان اورژانس خبر داد و گفت: نظارت بر شیوه عملکرد و اقدامات مراکز بهداشتی و درمانی و نیروهای اورژانس در سراسر کشور، به طور مستمر ادامه دارد.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در طرح سلامت نوروزی سال 96 افزود: 11 گروه نظارتی اورژانس کشور، تمامی پایگاه های جاده ای و کمپ های سلامت را از نظر حضور نیروهای انسانی تخصصی، دارو و تجهیزات، نحوه ارائه خدمات و رضایتمندی مردم بررسی و ارزیابی می کنند.

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: گروه های بازرسی اورژانس در حوزه بیمارستانی تمامی اورژانس های بیمارستانی، شبکه های بهداشت، درمانگاه ها، داروخانه های شبانه روزی، دندانپزشکی ها، آزمایشگاه ها و مراکز رادیولوژی و سی تی اسکن را بازدید می کنند.

وی افزود: ارزیابی ها در قالب فرم الکترونیکی به مرکز اورژانس کشور ارسال ونظارت بر نحوه عملکرد و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم نیز به صورت بر خط (آنلاین) انجام می شود.

کولیوند هدف از بازدید مراکز را ارتقای خدمات دهی بهتر به مردم اعلام کرد و گفت: اورژانس های بیمارستانی و مراکز درمانی و دندانپزشکی استان تهران در طرح نوروزی بازدید و ارزیابی می شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار