من انقلابی‌ام-320/

«سردار کارگر» از رییس رسانه ملی تقدیر کرد

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با صدور پیامی از رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش مناسب اخبار و برنامه‌های راهیان نور توسط رسانه ملی قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۳۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ - 22March 2017
«سردار کارگر» از رییس رسانه ملی تقدیر کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با صدور پیامی از «عبدالعلی علی‌عسکری»، رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش مناسب اخبار و برنامه‌های راهیان نور توسط رسانه ملی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران
سلام
عید نوروز و سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را به جنابعالی و همکاران مخلص و زحمتکش شما در رسانه ملی تبریک عرض می کنم.

لازم می دانم از تلاش های چشمگیر عزیزان سازمان صدا و سیما در حوزه های سیما، صدا، خبر، استانها، مرکز بسیج و سایر بخش ها که نقش بی بدیلی در اعتلای کمی و کیفی حرکت عظیم راهیان نور این سنت حسنه و فناوری نوین استخراج گنج عظیم دفاع مقدس دارند، نهایت تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم.

تلاشگران رسانه ملی در سال جدید و ایام اوج حضور کاروانها و مردم بزرگوار ایران در راهیان نور با حضور اثرگذار توانستند در پیروی از فرامین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق باشند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها