رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد؛

بارش برف و باران نوروزی در 12 استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی، از بارش برف و باران در 12 استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ - 20March 2017
بارش برف و باران نوروزی در 12 استان کشور؛ ترافیک در هراز

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ نادر رحمانی در گفت و‌گویی با اشاره به تغییرات جوی در برخی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به گزارش همکاران ما از جاده‌های کشور و همچنین تصاویر دریافتی دوربین‌های نظارتی پلیس، بارش برف در محورهای مواصلاتی 5 استان کشور ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس این گزارش در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان در استان مازندران، در محور کرج چالوس از سه راهی دیزین تا تونل کندوان در استان البرز، محور کوهرنگ به مسجدسلیمان و محدوده گردنه چری و شاه منصوری در استان چهارمحال و بختیاری، در محورهای امین آباد و هراز در شرق تهران و همچنین محورهای اصفهان به الیگودرز، میمه به دلیجان و خمین به اراک بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بارش برف، نزولات جوی به صورت باران در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، البرز، شرق تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد و گیلان ادامه دارد.

رحمانی گفت: همچنین در محور بوشهر به کنگان نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: در حال حاضر ترافیک عبوری در آزادراه قم به تهران، محور هراز در محدوده‌های تونل تکاور و امامزاده علی و سه راهی لاسم نیمه سنگین است.

به گفته رحمانی مسافرانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی برف‌گیر را دارند لازم است تا حتماً پیش از سفر از وضعیت جوی و ترافیکی مسیر خود مطلع شوند و حتماً به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

محور سروآباد - پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، محور شیراز - جهرم در استان فارس، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل و شمشک - دیزین در استان تهران و البرز مسدود می‌باشند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها