من انقلابی‌ام-293/ با حضور حجت الاسلام آل هاشم؛

نمایشگاه راهیان نور قرارگاه پدافند هوایی ارتش در اهواز افتتاح شد

بعد از ظهر امروز و طی مراسمی نمایشگاه راهیان نور شهید جودکی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افتتاح شد.
کد خبر: ۲۳۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ - 19March 2017

نمایشگاه راهیان نور قرارگاه پدافند هوایی ارتش در اهواز افتتاح شدبه گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، در این مراسم که امیر سرتیپ دوم مهرداد مظاهری فرمانده قرارگاه پدافند هوایی جنوب غرب آجا نیز در آن حضور داشت و در اهواز برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم طی سخنانی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه(س) الگویی تمام عیار برای مسلمانان بویژه زنان جامعه اسلامی می‌باشند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی فرمودند سیره و حرکت آن بانوی بزرگ اسلام در نقش یک رهبر حقیقی و همسر نمونه و نادر، الگوی کامل زنان ایران اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، جامعه را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن مصون نگاه می‌دارد، افزود: در این زمینه با توجه به اهمیتی که رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) به راهیان نور می‌دهند لازم است راویانی تربیت شوند که بدون تحریف وقایع آن دوران را بیان کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه باید از فرصت فرهنگی راهیان نور برای آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس استفاده کرد، افزود: اگر از این فرصت عظیم به درستی استفاده نشود، دشمنان ملت با امکاناتی که دارند در مقابل فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی جوانان این مملکت در دوران دفاع مقدس؛ فرهنگ مادی گرایی و ولنگاری فرهنگی و... را ترویج خواهند داد.

وی در پایان سخنانش گفت: توجه به فرهنگ دفاع مقدس، ثبت و توجه ویژه به وصیت نامه شهدا، تجلیل از خانواده بزرگوار آنها و اهمیت دادن به اردوی بزرگ فرهنگی راهیان نور در کنار تربیت راویان خوب، از جمله راهکارهای مناسب برای ترویج فرهنگ اثرگذار دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین جوانان است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار