من انقلابی‌ام-211/

اجرای نمایش رزم شبانه توسط تکاوران ارتش در میشداغ +تصاویر

نمایش رزم شبانه هر شب توسط تکاوران تیپ 392 زرهی شهید آشوری ارتش در میشداغ برای کاروان‌های راهیان نور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ - 16March 2017
به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، نمایش رزمی تک شبانه توسط تکاوران تیپ 392 زرهی شهید آشوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادمان میشداغ برگزار شد.
 
در این نمایش رزمی پس از اجرای عملیات مانوری کوهستان، با اجرای آتش سنگین نیروهای خودی علیه دشمن فرضی با استفاده از مهمات و ادوات سبک، نیمه سنگین و سنگین جنگی رزمایش آغاز شد.

صدای مهیب انفجارها و سفیر گلوله‌ها همراه با تکبیر تکاوران و صلوات‌های زائران بود که فضای معنوی را بر رزمایش حاکم کرده بود. این معنویت یادآور حماسه‌های رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس بود.
 
اجرای آتش موشک اندازها، خمپاره‌اندازها و رگبار تیربارها و توپ‌ها در صحنه بازسازی شده نبرد که هر از گاه توسط منورهای خمپاره اندازها روشن می‌شد از صحنه هایی بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
 
همچنین سرتیپ دوم ستاد «خدابخش سلیمانی» فرمانده تیپ 392 زرهی ارتش در آغاز این مراسم در سخنانی یاد شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: امروز تیپ 392 زرهی ارتش با تکیه بر ایمان، تعهد و تخصص تکاوران و رزمندگان خود آمادگی خود را برای دفاع جانانه از کیان ایران اسلامی اعلام می‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: این تیپ بازوی توانمند ولایت در دفاع از دشت آزادگان خواهد بود و هر دست متجاوزی را از ریشه قطع خواهد کرد.

امیر سلیمانی خدمت به زائران راهیان نور را یک افتخار برای یگان خود دانست و تصریح کرد: این عملیات نمایشی تک شبانه هر شب برای زائران راهیان نور به اجرا در می‌آید.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار