حجت‌الاسلام انصاری:

ماه رمضان بهترین فرصت برای استفاده از معنویت قرآن است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: نتیجه نهایی برگزاری محافل انس با قرآن باید پی بردن به مفاهیم این کتاب آسمانی باشد و اگر در جامعه به قرآن عمل شود جامعه هیچ مشکلی نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ - 06July 2014

ماه رمضان بهترین فرصت برای استفاده از معنویت قرآن است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سومین محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) با حضور امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده این قرارگاه و حجتالاسلام والمسلمین «محمدعلی انصاری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی در ایستگاه رادار پونل برگزار شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی در جمع کارکنان پایور و وظیفه ایستگاه رادار پونل گفت: بعضی از افراد با وجود اینکه قرآن را دوست دارند حق این کتاب الهی را رعایت نمیکنند و این نکته در قرآن آمده است که میفرماید قران کتاب هدایت است؛ اما آیا ما کلام وحی را در زندگی خود بهعنوان راهنما استفاده می کنیم  که اگر این طور نباشد می شود عدم رعایت حق قرآن.

حجتالاسلام انصاری در ادامه اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری جلسات قرآنی هم برای فرد و هم برای جامعه مفید است و نتیجه نهایی برگزاری محافل انس با قرآن باید پی بردن به مفاهیم این کتاب آسمانی باشد؛ یعنی اخلاق ما، رفتار ما و در نهایت تربیت ما قرآنی باشد و اگر در جامعه به قرآن عمل شود جامعه هیچ مشکلی نخواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای استفاده از معنویت قرآن است، افزود: در احادیث شریفه داریم که تلاوت یک آیه از قرآن در ماه مبارک رمضان برابر است با ثواب تلاوت کامل قرآن و این از الطاف خداوند است که در این ماه به بندگان خود عنایت فرموده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار