سردار فضلی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

ابتکارات جوانان کشورمان در جبهه مقاومت هم کاربرد دارد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعضی از دانش‌ها، ابتکارها و فناوری‌های جوانان کشورمان در جایی که مسلمانان برای دفاع از دین خدا به ویژه در جبهه مقاومت فعالیت می‌کنند، کاربرد دارد.
کد خبر: ۲۲۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ - 28February 2017
ابتکارات جوانان کشورمان در جبهه مقاومت هم کاربرد داردسردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره حمایت‌های بسیج از ابتکارات دانشجویان، اظهار داشت: حمایت‌هایی که از آن‌ها صورت می‌گیرد به دو صورت است. نخست در مرحله آماده‌سازی و دوم در مرحله تولید، حمایت‌هایی لحاظ می‌شود تا بخش‌های مختلف کشور با آن‌ها آشنا شده و از آن ظرفیت بهره‌مند شوند؛ بلکه بدین طریق بازار فروش هم ایجاد شود.

وی افزود: زمانی که به باور «ما می‌توانیم» برسیم و این باور همه گیر شود، به مقصد نهایی خواهیم رسید؛ به هر حال الان میدان جهاد علمی فراهم شده که در این رابطه باید به جوانان اعتماد بیشتری داشته باشیم زیرا جوانان بودند که انقلاب را به پیروزی رساندند و در دفاع مقدس هم مقابل متجاوز ایستادند، پس به همین خاطر امروز هم باید در حوزه علم و فناوری به جوانان اعتماد کنیم.

سردار فضلی تصریح کرد: بعضی از دانش‌ها، ابتکارها و فناوری‌های جوانان کشورمان در جایی که مسلمانان برای دفاع از دین خدا به ویژه در جبهه مقاومت فعالیت می‌کنند، کاربرد دارد لذا معتقدیم که باید این فناوری‌ها و دانش‌ها به آن‌ها نیز منتقل شود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها