پنجاه و يكمين نشست دانشجويى منطقه بريتانيا برگزار شد

پنجاه و يكمين نشست دانشجويى منطقه بريتانيا روز يكشنبه در مركز اسلامى منچستر برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ - 28February 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پنجاه و يكمين نشست دانشجويى منطقه بريتانيا با حضور نمايندگان انجمن‌هاى اسلامى دانشجويى در سرتاسر انگلستان از جمله شهر لندن، ادينبورو، برادفورد، ليدز،گلاسكو و بيرمنگام در مسجد اسلامى منچستر برگزار شد.

در ابتدا تماس اسكايپى با دكتر نوروزيان، دبير كل اروپا گرفته شد. ايشان در سخنان خود تاكيد كردند كه نشست عوامل پوياي اتحاديه است و لازم است كه در راستاى حركتى كه امام خمينى(ره) آغاز كرده اند، گام برداريم و در راستاى توان مند سازى آن اقدام كنيم.

وی با ارجاع به سخنان مقام معظم رهبرى خاطرنشان كردند: حجت بر ما تمام است و بايد به تاثيرگزارى در پيرامون خود بپردازيم كه اين نكته عطفى در اتحاديه است.

وى همچنين در ادامه افزودند: تجمع دوستان از اهميت والايى برخوردار است كه به كمك آن مى توان به اهداف كلان رسيد بالخصوص كه امسال بحث انتخابات را نيز در پيش رو داريم.

در ادامه نمايندگان هر شهر به معرفى خود و بيان عملكرد خود در يك سال اخير پرداختند كه به دنبال آن دبيران پيشين منطقه بريتانيا نيز به ذكر توضيحاتى از فعاليت هايشان در سطح منطقه پرداختند.

پس از بررسى عملكرد و همچنين بررسى نكات ضعف و قوت و ارائه راهكار در راستاى بهبود شرايط، كانديداهاى انتخابات در جايگاه دبيرى كل، دبيرى علمى و دبيرى فرهنگى به معرفى خود و ذكر برنامه هاى در نظر داشته پرداختند.

در نتيجه انتخابات خانم مريم مرادى از منچستر به عنوان دبيرى كل، آقاى دكتر فرشيد صفات از منچستر به عنوان دبير علمى و آقاى اميرحسين نورى از لندن به عنوان دبير فرهنگى اتحاديه منطقه بريتانيا با حداكثر آرا انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار