به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار «صادق معینی»؛

نشست کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد

صبح امروز نشست کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی راهیان نور به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار «صادق معینی» برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ - 28February 2017
نشست کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، جلسه کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی راهیان نور کشور صبح امروز سه‌شنبه (10 اسفندماه) به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار «صادق معینی» و با حضور نمایندگان تام الاختیار قرارگاه‌های راهیان نور آجا، سپاه و بسیج و ناجا و سازمان‌های کشوری و لشکری مرتبط در سالن جلسات شهید صیاد شیرازی ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

تعیین ساعت تردد کاروان‌های راهیان نور، بررسی وضعیت راه‌های استان‌های پذیرای کاروان‌ها در مناطق مرزی دو استان خوزستان و ایلام، تعیین مسیرهای تردد کاروان‌ها، و موضوعات مختلف کاروان‌ها در مسیرهای مواصلاتی یادمان‌ها و مراکز اسکان راهیان نور و راه‌های رفع آن از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این جلسه مدیران کل امنیتی و سیاسی استانداری خوزستان و ایلام، معاونان عملیات مرزبانی و انتظامی دو استان مذکور به تشریح شرایط امنیتی و بررسی وضعیت تردد کاروان‌های راهیان نور در این دو استان پرداختند.

رؤسای پلیس راه استان‌های خوزستان و ایلام نیز در این جلسه نقطه نظرات و تمهیدات اندیشیده شده برای سفر بی دغدغه کوی شهیدان و تسهیل در تردد کاروان‌های راهیان نور را اعلام کردند.
 
انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار