امیر فهمیده قاسم‌زاده:

حماسه 8 ساله دفاع مقدس ریشه اصلی ادبیات پایداری است

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: حماسه 8 ساله دفاع مقدس ریشه اصلی ادبیات پایداری است و اساس این ادبیات توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گذاشته شد.
کد خبر: ۲۲۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ - 28February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم زاده در آیین افتتاحیه ششمین کنگره ادبیات پایداری در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: حماسه 8 سال دفاع مقدس، بزرگترین دانشگاهی است که می تواند برای همیشه تاریخ تمام دنیا را تغذیه کند و در این حماسه فرماندهی امام(ره) بی نظیر بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان بنیانگذار و فرمانده انقلاب اسلامی، اندیشه‌های دفاعی جدیدی را خلق کردند و تشکیل سپاه و بسیج حرکت بسیار حساب شده ای بود که همه مردم را پای کار آورد.

امیر فهمیده اظهار داشت: امروز نظام و انقلاب اسلامی ما با حماسه 8 سال دفاع مقدس در اوج اقتدار قرار دارد و این اقتدار بزرگ نتیجه حاکمیت دین در جامعه و هدایت‌ها، رهبری و پیوند با اسلام، قرآن و ولایت فقیه است.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه گفت: حماسه 8 ساله دفاع مقدس ریشه اصلی ادبیات پایداری است و اساس این ادبیات توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گذاشته شد.

وی با بیان اینکه شهدا بزرگترین سند ارزشی دفاع مقدس هستند، افزود: دوران دفاع مقدس و حماسه های بی نظیری که در طول این 8 سال به وجود آمد دانشگاهی است که دانشگاه های دنیا باید در آن درس بخوانند و آموزش ببینند.

امیر فهمیده تصریح کرد: شهدای گمنام اوج قله تکامل انسانیت هستند و آنچه انقلاب را تاکنون از خطرات بسیاری که دشمنان برای آن به وجود آوردند حفظ کرده، دلاورمردی های شهدای گرانقدر است.

وی اظهار داشت: با حفظ پیوند ولایت‌فقیه، معنویت و مردم، این انقلاب برای همیشه باقی می‌ماند و به هدف متعالی خود یعنی پیوند حماسه حسینی به حماسه خمینی به مهدویت می‌رسد.

آیین افتتاح این مراسم با حضور 17 شهید گمنام و شهید حسن عبداللهی از شهدای غواص دوران 8 سال دفاع مقدس همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها