امام جمعه ایلام در تشییع شهدای گمنام:

خون «شهدا» انقلاب را در برابر توطئه‌ها بیمه کرد

امام جمعه ایلام گفت: خون پاک «شهدا»، انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی بیمه کرده است.
کد خبر: ۲۲۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ - 28February 2017

به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم تشییع شش شهید گمنام در شهر ایلام گفت: شهدای عزیز با نثار جان خود درس های بزرگی را به ما آموختند که باید این درسها را تمامی مراحل زندگی خود پیاده کنیم.

وی اظهار کرد: در واقع شهدا در تمامی عملیات ها از ائمه اطهار تمسک می گرفتند به طوری که در تمامی عملیات ها از رمزهای یازهرا و یا مهدی شرکت می کردند و حماسه های بزرگی را خلق می کردند.

امام جمعه ایلام افزود: خون شهدا اکنون انقلاب اسلامی را در برابر توطئه ها بیمه کرد و اکنون با گذشت 38 سال از عمر بابرکت نظام این مسیر با قدرت هر چه تمامتر در ال ادامه است.

لطفی در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه نیز ادامه داد:  حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همه عالم است و او راه  را برای مشتاقان، عاشقان و کسانی که می خواهند در بهترین حالات به لقاء محبوب بشتابند، گذاشت.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) خود پا در میدان گذاشت و عزت مندانه شهید شد.

امام جمعه ایلام افزود: شهید واژه ای مقدس است، خون شهید، قبر شهید و نام شهید برای ما پیام دارد؛ شهید برای همیشه تاریخ زنده است. آنها گل سر سبد و مایه افتخار بشریتند.

وی افزود: آن شهیدی که به نام زهرا، حسین(ع)، و مهدی (عج) تحت ولای ولایت و به فرمان امام  و مقتدای خویش در میدان جنگ حضور پیدا کرد، و حماسه فتح المبین، میمک و والفجر 8 را به نام زهرا و فرزندان او آفرید، عاشقان زهرا بودند.

لطفی عنوان کرد: انقلاب اسلامی میراث بزرگ حضرت زهرای اطهر است و این انقلاب، به رهبری فرزند زهرای مرضیه(س) به پیروزی رسید و امروز این انقلاب با عظمت تمام به راه خود ادامه می دهد که این قطعا از دعای زهرای مرضیه و فرزند زهرا(س)، حضرت ولی عصر(عج ) است.

لطفی در پایان ضمن تقدیر فراوان از حضور با شکوه مردم شهید پرور و قدر شناس ایلام اظهار داشت: ما در زمان جنگ شهدای زیادی را تشیع نمودیم، ولی شور و نشاط و عظمت این جمعیت حاکی از آن است که مردم به عشق و علاقه خود به شهدا و این انقلاب پایبندند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها