خاطره جهانبخش سلطانی از بازی در فیلم «افق»

بازیگر فیلم «افق» گفت: بازی در لباس غواصی آنقدر دشوار بود که یک بار کارم به بیمارستان کشید.
کد خبر: ۲۲۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ - 28February 2017
خاطره جهانبخش سلطانی از بازی در فیلم «افق»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جهانبخش سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که بازی خود را از فیلم سینمایی «افق» کاری از رسول ملاقلی پور آغاز کرده است، خاطراتی از این فیلم را تعریف کرد.

وی با بیان اینکه این فیلم به کارگردانی رسول ملاقلی پور ساخته سال 67 است، گفت: در گرمای جنوب خاطرم می‌آید که لباس غواصی می‌پوشیدیم، لباسی که در زمستان هم اگر می‌پوشیدیم خیس عرق می‌شدیم چرا که همه منفذهای آن بسته است و در آن گرما باید با آن لباس زیرآب می‌رفتیم از دست و پایمان عرق می‌ریخت.

سلطانی اظهار داشت: یک بار خاطرم می‌آید سوار کشتی شدیم آنقدر حالم بد شده بود که سید جواد هاشمی را روبرویم نمی‌دیدم خلاصه ما را به ساحل برگرداندند و به بیمارستان منتقلم کردند، گویی از کمر به پایین فلج شده بودم تکان نمی‌توانستم بخورم.

وی افزود: بیمارستان گفتند که من باید به تهران منتقل شوم خیلی دوستان ما که در شرایط جنگی فیلم ساخته شده بود کنار من بودند، خیلی‌ها به جبهه رفته و شهید شده بودند خلاصه روحیه ما خیلی خراب بود شهادت برای همه عادی شده بود مردم از جان می‌گذشتند و رزمندگان نیز ابایی از شهادت نداشتند.

سلطانی درباره اتفاقات پس از ساخت فیلم نیز گفت: یادم می‌آید رسول ملاقلی پور به من زنگ زد که فیلم در تهران در حال پخش است من هم به تهران رفتنم. مردم مرا با دست بلند می‌کردند و مرا «رمبو»ی ایرانی می‌خواندند. خلاصه من گفتم مرا زمین بگذارید می‌خواهم به شهرم بروم خلاصه مسعود کرامتی به دادم رسید و گفت اجازه دهید برود و خلاصه ما خلاص شدیم. (با خنده)
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار