همزمان با ایام فاطمیه؛

وداع مردم همدان با پیکر پاک شهید «حسین سپهر» / برگزاری مراسم تشییع در تهران

مردم شریف و ولایتمدار همدان عصر امروز به استقبال پیکر مطهر شهید والامقام «حسین سپهر» می‌روند.
کد خبر: ۲۲۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ - 28February 2017

به گزارش دفاع پرس از همدان، دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان بار دیگر شاهد حضور مردمی خواهد بود که برای استقبال و بدرقه شهیدی می‌آیند که پس از 30 سال به شهرش بازگشته است.

مردم این خطه از ایران اسلامی همچون سایر نقاط کشور که این روزها میزبان شهدا هستند، با حضور امروز خود بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید پیمان خواهند کرد و به همگان نشان خواهند داد که همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

از ساعت 17 امروز سه شنبه (10 اسفند) پیکر مطهر شهید «حسن سپهر» پس از ورود به شهر همدان از ابتدای شهرک فرهنگیان بر روی دستان مردم شهید پرور به سمت مسجد قمربنی هاشم (ع) تشییع می شود.

سپس این پیکر مطهر همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به مسجد مهدیه همدان منتقل شده و مورد استقبال با شکوه خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مردم شریف و ولایتمدار همدان قرار خواهد گرفت.

مراسم پایانی وداع با پیکر مطهر این شهید والامقام نیز از ساعت 20:30 امشب در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان و با حضور اقشار مختلف مردم همدان، مسئولین استانی و شهرستانی، یادگاران دفاع مقدس و خانواده معزز شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شود.

گفتنی است پیکر مطهر این شهید گرانقدر چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین به وطن بازگشت و از طریق انجام آزمایشات دی.ان.ای شناسایی شد.

وی از شهدای مفقودالجسد گردان تخریب لشکر 32 انصارالحسین (ع) بود که در26 دی سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

لازم به ذکر است، از آنجایی که خانواده این شهید ساکن تهران هستند لذا به درخواست مادر شهید، پیکر پاک شهید «حسین سپهر» همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در تهران تشییع و در گلزارشهدای تهران به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار