قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان:

ارزش‌های دفاع مقدس الگویی مناسب برای فضای جدید رسانه‌ای است

قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ارزش‌های دفاع مقدس با توجه به جاذبه خاصی كه دارند، می‌توانند در فضای جديد رسانه‌ای با قالبی مناسب به عرصه گفتمان فرهنگی وارد شوند.
کد خبر: ۲۲۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ - 28February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سهرابی قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: دفاع غیورانه دلیرمردانی را که در روزهای خطر، از جان خود گذشتند، باید ارج نهیم.

سهرابی افزود: ارزش‌های دفاع مقدس بخشی از ارزش های اجتماعی در جامعه اسلامی محسوب می شوند كه در مقطع زمانی خاصی به عنوان ارزش مطرح شده و با گذشت زمان، اهميت حفظ آن‌ها مسئله‌ای اجتماعی است، ‌مسئله‌ای كه لازم است تا با برخورد مناسب از سوی برنامه‌ريزان فرهنگی و شركت فعالانه در جريان اشاعه فرهنگی همراه شود.

وی در ادامه با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص موتور محرک بودن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس با توجه به جاذبه خاصی كه دارند می‌توانند در فضای جديد رسانه ای با قالبی مناسب به عرصه گفتمان فرهنگی وارد شوند چون اين ارزش‌ها به دليل بهره مندی ازعناصر قدرتمند عاطفی و اعتقادی، برای ماندگاری و درونی شدن ارزشهای دفاع مقدس الگویی بی نظیر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار