همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س)؛

شمیم دو شهید گمنام فضای «یاسوج» را عطرآگین کرد

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال مردم «یاسوج» وارد این شهر شد و شمیم این شهدا فضای شهر را عطرآگین کرد.
کد خبر: ۲۲۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ - 28February 2017

شمیم معطر دو شهید گمنام فضای «یاسوج» را عطرآگین کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام صبح امروز در میان استقبال اقشار مختلف مردم و اعضای شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج شد.

نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های استان همراه با اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر یاسوج با حضور پرشور و باشکوه خود در مراسم استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بار دیگر با آرمان‎های انقلاب تجدید میثاق کردند.

پیکر مطهر این شهدا بعد از آئین استقبال در فرودگاه یاسوج به کنگره شهدا منتقل شد و عصر امروز در حسینیه «ثارالله» سپاه ناحیه یاسوج در جوار این شهدا، یادواره شهدای شهرستان «بویراحمد» برگزار می‌شود.

پیکر یکی از شهدا به دانشگاه یاسوج منتقل شده و بعد از اجرای برنامه شبی با شهدا به کنگره شهدا منتقل می‌شود و روز چهارشنبه ساعت 8:30 صبح با حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهیدپرور یاسوج پیکر مطهر این دو شهید به دانشگاه آزاد یاسوج منتقل و در آنجا به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش دفاع پرس، پیکر مطهر این دو شهید توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده است. یکی از این دو شهید والامقام در عملیات «محرم» در منطقه «شرهانی» و دیگری در عملیات «خیبر» در منطقه «جزیره مجنون» به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها