رئیس دفتر سیاسی جنبش «عمل اسلامی» بحرین:

آمریکا و انگلیس مستقیماً عملیات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی بحرین را طراحی می‌کنند

رئیس دفتر سیاسی جنبش «عمل اسلامی» بحرین گفت: آمریکا و انگلیس با سرکوب و کشتار ملت بحرین منطقه را به‌سوی بحرانی‌تر شدن و آینده نامشخص سوق می‌دهند.
کد خبر: ۲۲۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ - 28February 2017
آمریکا و انگلیس مستقیماً عملیات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی بحرین را طراحی می‌کنندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ راشد الراشد رئیس دفتر سیاسی جنبش «عمل اسلامی» بحرین در گفتگویی بر دست داشتن آمریکا و انگلیس در سرکوب ملت بحرین تأکید کرد و در این خصوص گفت: سرکوب گسترده مردم و افزایش میزان خشونت از سوی دستگاه‌های امنیتی نشان دهنده هراس و اضطراب رژیم حاکم از وضعیت موجود و استمرار پایداری ملت بحرین و انقلاب آنان است. در بحرین شاهد شدیدتر شدن انقلاب و مطرح شدن خواسته‌های اساسی مردم همچون حق تعیین سرنوشت هستیم و همگان شخص پادشاه را مسئول تمام جنایت‌های روی‌داده طی چند سال گذشته می‌دانند.

وی در ادامه گفت: میزان خشم و هراس رژیم حاکم را می‌توان در روی آوردن نیروهای امنیتی به خشونت مفرط حتی علیه کودکان مشاهده کرد، روز گذشته حدود 15 خودروی نظامی به تعقیب یک نوجوان 14ساله پرداخته او را ربودند، شاید بتوان گفت این اتفاق برای اولین بار در جهان روی می‌دهد.

او همچنین تأکید کرد: رژیم آل خلیفه می‌خواهد روحیه و اراده مردم را در هم بشکند. آنها می‌خواهند با بازداشت‌های گسترده و کشتار غیرقانونی جوانان مردم را به هراس بیندازند اما تمام این اقدامات تنها به افزایش خشم مردم منجر شده است.

راشد الراشد در بخش دیگری از سخنانش به نقش آمریکا و انگلیس در سرکوب مردم بحرین اشاره کرد و گفت: در خصوص پشتیبانی کشورهای خارجی از رژیم آل خلیفه باید بگویم که افزایش خشونت علیه غیرنظامیان در بحرین را نمی‌توان تنها به‌پشتوانه آمریکا و انگلیس و یا چراغ سبز آنان به دولت دانست بلکه خود این کشورها مستقیماً مسئول سرکوب ملت بحرین هستند. آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به‌طور مستقیم عملیات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی را طراحی و هدایت می‌کنند.

وی در همین خصوص ادامه داد: انگلیسی‌ها که پیش از این به‌طور سازمان یافته و مخفیانه مردم را داخل زندان‌ها شکنجه می‌کردند امروز به‌طور آشکار در عملیات سرکوب مردم بحرین مشارکت می‌کنند، امروز می‌توان نیروهایشان را در خیابان‌ها و در حالی که به‌صورتی وحشیانه به منازل مسکونی مردم یورش می‌برند مشاهده کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش «عمل اسلامی» بحرین خاطرنشان کرد: اقدامات رژیم آل خلیفه نه‌تنها وضعیت بحرین بلکه وضعیت تمام منطقه را بحرانی‌تر می‌کند بلکه خشونت دولت و قرار گرفتن مردم بحرین در معرض خشونت افراطی باعث به وجود آمدن جریان مخالف قدرتمندی خواهد شد، بنا بر این تمام گزینه‌های مطرح برای مبارزه با دولت و دفاع از ملت بحرین برای او مشروع خواهد بود. آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها منطقه را با کشتار ملت بحرین که تنها خواستار آزادی و استقلال است به‌سمت بحران سوق می‌دهند.

او در پایان گفت: انگلیسی‌ها همواره در بحرین حضور داشتند و هیچ‌گاه از منطقه خارج نشدند، خبرهایی که در خصوص بازگشتشان به منطقه و بحرین منتشر شد تنها پیامی با این مضمون بود که دموکراسی، آزادی، انتقال آرام قدرت و حکومت در منطقه ممنوع است و هیمنه غربی‌ها و انگلیس بر منطقه همچنان پابرجا است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار