جابری‌ انصاری عنوان کرد؛

روند آستانه نقطه عطفی در بحران سوریه

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران روند آستانه را نقطه عطفی در بحران سوریه دانست و گفت: چنانچه این روند جدید در حال شکل‌گیری بتواند چالش‌های فراروی خود را مدیریت کند، بحران سوریه در مسیر پایان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۲۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ - 28February 2017
روند آستانه نقطه عطفی در بحران سوریهبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «الکساندر پروخانف» رئیس انجمن نخبگان و سردبیر روزنامه «زافترا» روسیه، با حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و پیرامون روندهای جدید منطقه‌ای و همکاری‌های ایران و روسیه گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.

پروخانف در این دیدار همکاری ایران و روسیه در موضوعات منطقه‌ای بویژه سوریه را استراتژیک و رو به جلو دانست و گفت: این همکاری نقش موثری در شکل گیری روندهای جدید منطقه‌ای داشته و نشست آستانه نمود عینی این همکاری است.

جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه نیز در این گفت‌وگو، تحولات جدید در روابط ایران و روسیه را محصول تعامل و همکاری نزدیک دو کشور در منطقه دانست و با اشاره به شکل گیری سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در موضوع سوریه، روند آستانه را نقطه عطفی در بحران سوریه برشمرد و تاکید کرد: چنانچه این روند جدید در حال شکل گیری بتواند چالش‌های فراروی خود را مدیریت کند، بحران سوریه در مسیر پایان قرار خواهد گرفت.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها