چعب خبر داد؛

ظرفیت اسکان بیش از ۲ هزار زائر در یادمان «شهدای‌هویزه»

مسئول یادمان شهدای هویزه از ظرفیت اسکان شبانه بیش از ۲ هزار زائر در این یادمان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ - 28February 2017
ظرفیت اسکان بیش از ۲ هزار زائر در یادمان «شهدای‌هویزه»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مجید چعب مسئول یادمان شهدای هویزه از آمادگی کامل یادمان شهدای هویزه برای پذیرش زائر در ایام اوج راهیان نور در اسفند و فروردین خبر داد و گفت: زیارتگاه شهدای هویزه با توجه به موقعیت آن در یادمان‌های دفاع مقدس جنوب به‌عنوان یادمان دانشجویی، در طول سال پذیرای تمامی زائران و دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه یادمان شهدای هویزه یکی از پربازدید ترین یادمان‌های جنوب کشور است، بیان کرد: این یادمان دارای سالن‌های همایش و اسکان بیش از 2هزار زائر با تمامی امکانات رفاهی، آشپزخانه، خواب، حمام و سرویس بهداشتی، این است که هر شب  بیش از 3هزار غذا برای زائران با رعایت کلیه نکات بهداشتی و دستگاه‌های پیشرفته طبخ می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 30 هزار زائر از این یادمان بازدید می کنند, گفت: همچنین با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی بازارچه محلی در این یادمان ایجاد شده تا مردم محلی بتوانند محصولات و تولیدات خود را برای فروش به عرضه بگذارند.

مسئول یادمان شهدای هویزه در خصوص برنامه‌های فرهنگی در این یادمان اظهار کرد: با توجه به اینکه یادمان شهدای هویزه مدفن شهید علم الهدی و 15 شهید دانشجو است, بر همین اساس فضاسازی معنوی برای زیارت زائران در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه یادمان شهدای هویزه , یادمانی دانشجویی است و بیشتر زائران ما جوانان هستند برنامه‌های ویژه‌ای برای جوانان در نظر گرفته ایم.

وی برپایی نمایشگاه‌ کتاب دانش‌آموزش و دانشجویی با تخفیف 30 و 50 درصدی را از دیگر برنامه های فرهنگی این یادمان برشمرد و افزود: همچنین وصیت نامه تمامی شهدای مدفون در یادمان به همراه تصاویر آنها در سراسر یادمان در نظر گرفته شده تا زائران با زندگینامه و رشادت‌های این شهدا و شهدای دانشجو آشنا شوند.

چعب از ایجاد سالنی با ظرفیت 2 هزار نفر برای صرف غذای زائرین در یادمان  خبر داد و گفت: با هماهنگی جمعیت هلال احمر 60 تخته چادر برای استراحت زائران و خانواده‌ها برپا کرده‌ایم.

مسئول یادمان شهدای هویزه ادامه داد: در طول ایام سال و خصوصاً ایام اوج راهیان نور راویان و رزمندگان دفاع مقدس , راویان نخبه و راویان دانشجو در کنار رزمندگان حماسه‌ها و رشادت‌های شهید علم‌الهدی و شهدا و رزمندگان در این منطقه را برای زائران روایت می‌کنند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار