وخامت وضعیت جسمانی همراه همیشگی «شیخ عیسی قاسم» به دلیل شکنجه زیاد

وضعیت جسمانی «سید علوی الموسوی» همراه همیشگی «آیت‌الله شیخ عیسی قاسم» که برای اعتراف گرفتن علیه «آیت‎الله شیخ عیسی قاسم» در بازداشت به سر می‎برد، تحت شدیدترین شکنجه‏ها تا حد مرگ قرار دارد.
کد خبر: ۲۲۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ - 27February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سید علوی الموسوی»، همراه همیشگی «آیت‌الله شیخ عیسی قاسم» که از تاریخ 24 اکتبر 2016 در بازداشت آل خلیفه به سر می‌برد، تاکنون به جزء تماس یک دقیقه‌ای (پس از یکماه از بازداشت که صدایی لرزان و ضعیف داشته) با خانواده خود هیچ تماس دیگری نداشته است و اطلاعاتی از محل بازداشت وی در دست نیست.

به گزارش پایگاه خبری مراه البحرین، نظامیان بحرینی به دلیل ترس از شهادت وی در زندان به دلیل شکنجه شدید، در چند نوبت به بیمارستان منتقل شد.

برخی منابع که روند بازداشت وی را زیر نظر دارند، معتقدند از آنجایی که سید علوی همراه همیشگی آیت الله عیسی قاسم بوده است به احتمال بسیار زیاد برای گرفتن اعترافات از وی علیه آیت الله عیسی قاسم مورد شکنجه قرار گرفته تا در روند محاکمه آیت الله عیسی قاسم به آنها استناد گردد، اما وی تا کنون حاضر به امضای اعترافات دروغین نشده است و به همین دلیل تحت شکنجه شدید قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار