«لم یزرع» جایزه کتاب سال شهید «غنی‌پور» را هم برد

برگزیدگان شانزدهمین دوره کتاب سال شهید «حبیب غنی پور» طی مراسمی در مسجد جوادالائمه (ع) معرفی شدند.
کد خبر: ۲۲۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ - 27February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آئین پایانی شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال شهید «حبیب غنی پور» دقایقی پیش و پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جوادالائمه (ع) آغاز شد.

مراسم اختتامیه با قرائت قرآن توسط محمد هاشمی فر به طور رسمی آغاز بکار کرد و نماز مغرب و عشا مسجد جوادالائمه (ع) به امامت حجت الاسلام و المسلمین شایگان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور چهره‌های ادبی و هنری و جمعی از خانواده‌ معظم شهدا در حال برگزاری است، برگزیدگان معرفی شدند:

اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است:

در بخش کودک در این بخش اثری به عنوان برگزیده معرفی نشد اما «ل بازیگوش» نوشته محمدرضا شمس نشر افق شایسته تقدیر شد.

در بخش نوجوان: رمان «غریبه و دریا» جمال‌الدین اکرمی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اثر برگزیده انتخاب شد و رمان «گربه گور به قیر شده» اثر علیرضا متولی از نشر محراب قلم شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش رمان انقلاب و دفاع مقدس کتاب «لم یزرع» اثر محمدرضا بایرامی از انتشارات کتاب نیستان به عنوان اثر برگزیده و «رمان برج قحطی» اثر هادی حکیمیان از انتشارات شهرستان ادب به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش رمان آزاد کتاب «کافه خیابان گوته» اثر حمیدرضا شاه آبادی از نشر افق به عنوان کتاب برگزیده و رمان «برکت» اثر ابراهیم اکبری دیزگاه از انتشارات کتابستان معرفت به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

کلیپی افتتاحیه جشنواره که دربردارنده تصاویری از شهید حبیب غنی پور و کلیپ دیگری به مناسبت دهه فاطمیه پخش شد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها