تشییع 10 شهید گمنام و مدافع حرم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در قم

پیکرهای مطهر 10 شهید بی نشان و گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در قم تشییع و در چهار نقطه استان خاکسپاری می شود.
کد خبر: ۲۲۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ - 27February 2017

تشییع 10 شهید بی نشان و مدافع حرم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در قمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، در جلسه ستاد برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای بی نشان استان قم که بعد از ظهر امروز به ریاست احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در محل استانداری برگزار شد، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و دبیر جلسه، گزارش اجمالی از روند پیگیری درخواست های تدفین شهدا در شهرهای دستجرد و پردیسان قم و دانشگاه حضرت معصومه (س) ارائه کرد.

سپس موضوع برگزاری مراسم تشییع شهدای بی نشان و شهدای مدافع حرم از تیپ زینبیون(س) به صورت همزمان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مطرح گردید.

در این جلسه نمایندگان سپاه، صداوسیما، شهرداری، نیروی انتظامی و مسئولانی از جعفریه، پردیسان و دانشگاه حضرت معصومه(س) حضور داشتند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم تشییع پنج شهید بی نشان و پنج شهید مدافع حرم، ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 12 اسفند همراه با عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و حضور هیئتهای عزاداری، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار خواهد شد.

پس از اقامه نماز و آیین عزاداری، 2 شهید بی نشان در شهر جعفریه، یک شهید در پردیسان و 2 شهید برزگوار دیگر نیز در دانشگاه حضرت معصومه(س) و همچنین پنج شهید والامقام مدافع حرم در قطعه 31 شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه(س) تدفین خواهند شد.

مراسم خاکسپاری شهدای بی نشان دانشگاه حضرت معصومه(س) طی مراسم جداگانه ای با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار