حجت الاسلام آل هاشم به دفاع پرس خبر داد؛

ترویج مفاهیم احادیث ائمه معصومین(ع) در یگان‌های ارتش

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اقداماتی که در حوزه حفظ احادیث ائمه معصومین(ع) در ارتش صورت گرفته است، گفت: در ارتباط با مفاهیم احادیث نیز برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۲۲۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ - 27February 2017
ترویج مفاهیم احادیث ائمه معصومین(ع) در یگان‌های ارتشحجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره حدیث آجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: ارتش در مسابقات قرآنی سال گذشته در میان دستگاه‌های کشوری و لشکری مقام نخست را به دست آورد و جزو برترین‌های دستگاه‌های کشوری و لشکری در حوزه قرآنی شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره حدیث آجا گفت: این جشنواره با ابتکار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بوده که تا پیش از این در هیچ دستگاه و نهادی سابقه نداشته است.

آل هاشم ادامه داد: شروع جشنواره حدیث آجا از هفت سال گذشته کلید خورد و الحمدالله تاکنون در این حوزه شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در میان کارکنان و خانواده‌های یگان‌های مختلف ارتش بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اهمیت یادگیری مفاهیم کلام اهل بیت(ع) و رعایت آن در جریان زندگی، گفت: تاکنون در حوزه حدیث به حفظ احادیث پرداخته شده بود، اما از این پس در ارتباط با مفاهیم احادیث هم برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خدا را شاکریم که توانستیم گامی را در جهت ترویج قرآن و عترت برداریم و همچنین در اجرایی کردن تدابیر و اهداف والای مقام معظم رهبری نیز تلاش نماییم.

وی در خصوص اثربخشی قرآن و احادیث در زندگی افراد، گفت: وقتی که خانواده‌های ما با قرآن مانوس باشند و قرآن و فرمایشات ائمه معصومین در بطن زندگی‌شان وارد شود، قطعا در سبک زندگی افراد تاثیرگذار خواهد بود و آنان و فرزندانشان را بیمه خواهد کرد.

آل هاشم در پایان حضور گسترده کارکنان ارتش در راهپیمایی عظیم اربعین اباعبدالله الحسین، و یا شرکت در نماز جمعه‌ها و حضور چشمگیر در برنامه‌های فرهنگی مذهبی همچون مراسم اعتکاف را نتیجه انس با قرآن و عترت دانست.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار