حاجی صادقی در همایش روحانیون شاغل در سپاه:

آمریکا شاخصه‌های ابرقدرتی خود را از دست داده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکا شاخصه‌های ابرقدرتی خود را از دست داده است، گفت: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.
کد خبر: ۲۲۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ - 27February 2017
آمریکا شاخصه‌های ابرقدرتی خود را از دست داده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالله حاجی صادقی» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پانزدهمین همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه که در سالن همایش‌های ولایت ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با تاکید بر اینکه تقابل ما با استکبار جنگ بین ایمان و کفر است، گفت: این تقابل تا زمانی که استکبار ظلم می‌ورزد و ما ایمان داریم ادامه خواهد یافت.

وی با طرح این سوال که آیا امروز آمریکا مصداق شیطان بزرگ است؟ اظهار کرد: تقابل آمریکا با ما بر سر انرژی هسته‌ای، حقوق بشر و... نیست، بلکه آنها با اسلام ناب و انقلاب اسلامی که احیا کننده آن در عصر حاضر است مشکل دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکا شاخصه‌های ابرقدرتی خود را از دست داده است، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی وضعیت جبهه استکبار را به این تحلیل رسانده که مرگ تدریجی آن‌ها را رقم زده است.

وی افزود: قدرت همراه و متحد سازی، کنترل و مهار رقبا و قدرت فیصله دادن به مسائل جهانی از ویژگی‌های ابرقدرتی است که امروز بنا بر شواهد متعدد، آمریکایی‌ها از هیچ یک از این فاکتورها برخوردار نیست.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی هدف مشترک و محوری جبهه استکبار علیه انقلاب اسلامی را بر هم زدن ماندگاری انقلاب عنوان و تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی امروز دشمن جبهه‌ای وسیع، عظیم و نامتجانس با قدرت تبلیغاتی بالا را در مقابل ما درست کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان از نفوذ به عنوان روش و شیوه مقابل جبهه استکبار با انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: براساس این استراتژی، دشمن اقداماتی از قبیل تغییر ذائقه فرهنگی مردم، تغییر محاسبات نخبگان، تضعیف اقتدار ملی و ترویج دینداری بی تحرک را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار