سردار غیب پرور در همایش روحانیون شاغل در سپاه عنوان کرد؛

تمرکز بسیج بر فعالیت‌های اجتماعی در سال آینده

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات و برنامه‌های سال 96 سازمان بسیج مستضعفین، گفت: اقدامات اجتماعی در رأس برنامه‌های سال آینده بسیج قرار دارد.
کد خبر: ۲۲۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ - 27February 2017
اقدامات اجتماعی در رأس برنامه‌های سال آینده بسیج قرار داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه(میقات 15) با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) با بیان اینکه برنامه‌های ما باید مطابق با اقتضای انقلاب پیش برود، گفت: راه ماندگاری و تداوم انقلاب و حفظ دستاوردهای آن استحکام درونی نظام است و اگر به این مهم پرداخته شود تهدیدهای حوزه‌های مختلف از انقلاب اسلامی دور می‌شود.
 
وی افزود: در ایجاد استحکام درونی نظام یکی از اقدامات مهم کادرسازی با هدف تربیت نیروهای طراز انقلاب است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه مساجد کانون جوشان انقلاب اسلامی بوده و هستند، گفت: رسالت بسیج در این عرصه احیا کردن نقش آفرینی مساجد است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات و برنامه‌های سال 96 سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: اقدامات اجتماعی در رأس برنامه‌های سال آینده بسیج قرار دارد.

سردار غیب پرور تصریح کرد: اگر ما پای انقلاب بایستیم و در این راه تلاش و همت جهادی و انقلابی داشته باشیم به طور قطع مشمول رحمت الهی خواهیم شد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار