رحمانی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

آمادگی پلیس راه برای خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: پلیس راهور در ایام سفرهای نوروزی به طور 24 ساعته، آماده خدمت‌رسانی به مسافرین است.
کد خبر: ۲۲۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ - 27February 2017
آمادگی پلیس راه در مدیریت سفرهای نوروزی
سرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: در حال حاضر در بیشتر محورهای استان‌های گیلان و سیستان و بلوچستان شاهد بارندگی و ترافیک هستیم. خوشبختانه در دیگر محور‌های مواصلاتی مشکلی وجود ندارد.
 
وی در ادامه افزود: همچنین در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (از پل فردیس تا پل کلاک) و باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس) ترافیک نیمه سنگین می‌باشد.
 
** آمادگی پلیس راه برای مدیریت سفرهای نوروزی
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده آمادگی‌ها در حال شکل گیری است و پلیس راهور به مدیریت و کنترل ترافیک در این ایام خواهد پرداخت.
 
رحمانی افزود: پلیس راهور در ایام نوروز به صورت 24 ساعته و از ابتدای سفرها تا پایان، آماده خدمات رسانی و اطلاع رسانی به هموطنانی که قصد سفر  دارند، هستیم.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تاکید کرد: مردم پیش از سفر با شماره تلفن‌های 120 و 88255555 تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها،‌ شرایط جوی و وضعیت ترافیکی مطلع شوند.
 
انتهای پیام/241
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار