راوی فتحی که خود فتح الفتوح شهدا بود

هم اوست که تن از تعلق عافیت آزاد می کند، تا لحظه دیدار و جغرافیای شهادتش عاشورا و کربلای او شود و مگر نه آنکه هنر این است که بمیری، پیش از آنکه بمیرانندت. پس زهی سعادت برای او که چنین به ملاقات رفت.
کد خبر: ۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱ - 21August 2013

راوی فتحی که خود فتح الفتوح شهدا بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شهید هادی باغبانی مستندسازی است که به منظور ثبت مظلومیت مردم مظلوم سوریه و جنایت هایی که تروریستهای تکفیری در این کشور مرتکب می شوند عازم سوریه شد و سرانجام در روز دوشنبه 28 مرداد مورد حمله تروریستی گروههای سلفی قرار گرفت و به فیض شهادت نائل گردید.

پیکر مطهر شهید هادی باغبانی در حالی صبح امروز برروی دستان مردم شهیدپرور تهران تشییع شد که جای خالی او در جمع دوستانش بسیار نمایان بود. دوستان شهید در حالی که بی تاب او بودند به همراه خانواده و دیگر مردم عاشق شهادت، با حزن و اندوه فراوان پیکر او را از مسجد امام رضا(ع) تا منطقه حکیمیه تشییع کردند.

پدر شهید هادی باغبانی، در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزندش گفت: هادی پسر بسیار خوب و مهربانی بود و خصوصیات اخلاقی خوب او زبانزد خاص و عام بود.

وی ادامه داد: از اینکه فرزندم قربانی راه خدا و اسلام شد بسیار خوشحال و مسرورم. من راضی به رضای خدا هستم.

همسر برادر شهید نیز با اشاره به ولایتمداری وی گفت: هادی بسیار مهربان، صادق و خانواده دوست بود. او سیره شهدا را سرلوحه زندگی خویش قرار داده بود و در نهایت نیز به آرزوی دیرینه خود رسید.

یکی از دوستان شهید نیز در حالی که بسیار محزون بود، با اشاره به علاقه شهید باغبانیان به مقوله شهید و شهادت گفت: هادی به همه شهدا و مخصوصا شهید همت علاقه فراوانی داشت. حضور موثر او در پایگاه بسیج، جوانان بسیاری را به آنجا جذب کرده بود.

نکته جالب در مراسم تشییع شهید، آرامش و صبر مثال زدنی همسر شهید بود. رضوانه، دختر سه ساله او نیز زین پس باید همچون رقیه(ع) دوری پدر را تاب بیاورد.

همچنین پس از تشییع پیکر شهید مراسمی در مسجد امام رضا (ع) که محل حضور شهید در آنجا بود، برگزار شد. پیکر شهید هادی باغبانی نیز پس از این مراسم به زادگاهش، بابلسر برده شد، تا در آنجا به خاک سپرده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار