ارتش سوریه به حمله جدید تروریست‌ها پاسخ داد؛

دفع هجوم گسترده «النصره» به درعا

گروهک تروریستی «جبهه فتح‌الشام» (جبهه النصره سابق) همزمان با حملات انتحاری در شهر حمص واقع در مرکز سوریه، در جنوب این کشور نیز حمله‌ شدیدی را آغاز کردند؛ اما با متحمل شدن تلفات سنگین ناکام ماندند.
کد خبر: ۲۲۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ - 26February 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، گروه تروریستی جبهه فتح الشام (جفش) شاخه القاعده در سوریه، از دیروز حملات همزمانی را در دو استان سوریه آغاز کرد.

النصره همزمان با حملات متوالی انتحاری به چند مرکز امنیتی در شهر حمص سوریه که به کشته شدن رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش سوریه منجر شد، در درعا در جنوب سوریه نیز حملات شدیدی را آغاز کرد.

به گفته منابع میدانی، آخرین تحولات میدانی استان درعا (جنوب سوریه) حاکیست، شنبه‌شب ده‌ها تن از عناصر جبهه النصره از حومه شمالی محله درعاالبلد و میدان المصری و غرب محله الجمارک القدیم، حملات گسترده‌ای به مواضع نیروهای سوری در حومه جنوبی محله المنشیه انجام دادند.

بنا بر گزارش فارس، در این عملیات تعدادی از فرماندهان میدانی سرشناس النصره شرکت داشتند.

هدف تروریست‌ها از این عملیات اشغال جنوب و مرکز محله المنشیه بود؛ اما نیروهای سوری در جنوب محله، موفق شدند تعدادی از خودروهای انتحاری تروریست‌ها را قبل از رسیدن به هدف منهدم و عملیات آنان را خنثی کنند.

در نهایت نیروهای سوری موفق شدند بعد از درگیری‌های چند ساعته که تا بامداد امروز به طول انجامید، حدود 63 تروریست از جمله مسئول نیروهای خط‌شکن، انتحاری‌ها و کارشناس ساخت مواد منفجره و خودروهای انتحاری جبهه النصره را از پای در آورند و کل حملات را دفع کنند.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها