رزمایش دریایی ولایت-4/ امیر پوردستان در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

آمادگی برای مقابله با تهدیدات دریاپایه از اهداف رزمایش نداجا است

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آزمایش و ارزیابی سامانه‌های موشکی، سطحی و زیرسطحی، هواناوها و سایر تجهیزات برای مقابله با تهدیدات دریاپایه از اهداف برگزاری رزمایش دریایی ولایت 95 است.
کد خبر: ۲۲۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ - 26February 2017
آمادگی برای مقابله با تهدیدات دریاپایه از اهداف رزمایش نداجا استامیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص رزمایش دریایی ولایت 95 نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: تلاش مجموعه نیروی دریایی در رزمایش بزرگ ولایت 95 از شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه، ابتدا در راستای آزمایش و ارزیابی سامانه‌های موشکی، سطحی و زیرسطحی، هواناوها و سایر تجهیزاتی است که متناسب با تهدیدات دریاپایه آماده سازی و بروزرسانی شده است.
 
وی ادامه داد: این رزمایش در پی نشان دادن اقتدار دریایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آب‌های سرزمینی و حضور هوشمندانه و باصلابت در آب‌های بین المللی به منظور مقابله با تروریسم دریایی و برقراری امنیت اقتصاد در دریاست.
 
امیر پوردستان تصریح کرد: پیام رزمایش برای کشورهای منطقه، صلح و دوستی است و برای آن‌هایی که توهم و رویای حمله به نظام جمهوری اسلامی ایران را در سر می‌پرورانند، غرش ویران کننده‌ای است که منافع و موجودیت آنان را هدف قرار داده و پشیمان کننده است.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار