با ریاست سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر»؛

اولین جلسه هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد

اولین جلسه هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ریاست سردار کارگر به عنوان رئیس هیئت مدیره در محل این موزه برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ - 25February 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین جلسه هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ریاست سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر در محل این موزه برگزار شد؛‌ که طی آن احکام اعضای حقیقی و حقوقی هیئت مدیره که به امضای سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رسیده بود، قرائت شد.
 
در این جلسه سردار جواد خضرایی به عنوان مدیر عامل و عضو حقوقی، محمود صلاحی بازرس، مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به عنوان عضو حقوقی، قدرت گودرزی معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران به عنوان عضو حقوقی، علی دارابی به عنوان عضو حقیقی، محسن اسماعیلی به عنوان عضو حقیقی، سردار محمد ناظر به عنوان عضو حقیقی و  محسن میرانصاری و امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام به عنوان اعضای علی‌البدل احکام خود را از سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دریافت کردند.
 
سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر نیز در اولین جلسه هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که به ریاست سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح روز پنجشنبه پنجم اسفندماه در ستادکل برگزار شد،‌ به عنوان رئیس هیئت مدیره این موزه انتخاب شد.

گفتنی است، تمامی این اعضا به مدت سه سال به عضویت هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شدند.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار