سردار صفاری:

دشمن به دنبال فروپاشی نظام از درون است/ شهدا در مسیر نصرت دین خدا قدم نهادند

رئیس دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه شهدا در مسیر نصرت دین الهی قدم نهادند، گفت: دشمن زبون امروز به دنبال پیاده نظام و فروپاشی نظام اسلامی از درون است.
کد خبر: ۲۲۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ - 25February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار مرتضی صفاری طی سخنانی در بیستمین یادواره سرداران شهید محمد بنیادی و اکبر غلامپور و 300 شهید منطقه خاکفرج قم اظهار داشت: دشمنان همواره از حضور حداکثری مردم در صحنه عصبانی هستند و این موضوع همواره از افتخارات بزرگ نظام اسلامی بوده است زیرا حضور مردم، کمر دشمنان را می شکند.

وی با طرح این سوال که چرا استکبار جهانی روز به روز بر تهدیدات خود علیه ملت ما می افزاید، ابراز داشت: ما می خواهیم سبک زند گی اقتصادی، سیاسی و ... بر اساس آموزه های قرآن و دین باشد در حالی که مشکل اساسی ما با غرب، بر سر اصول اعتقادی است.

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) مشی غرب را بر مبنای اصالت دادن به انسان و هواهای نفسانی همچون غرایز جنسی، همجنس گرایی و ...دانست و افزود: آنها بر همین اساس برای خودشان قوانین حقوق بشر می نویسند و اصولا نقشی برای معنویت قائل نیستند.

وی تاکید کرد: حضرت امام(ره) با طرح شعار نه شرقی نه غربی، اصالت را به اسلام و ارزش های اسلامی دادند و راهی را ترسیم کردند که شهدا برای حفظ دین خدا در آن مسیر قدم نهادند و لذا استکبار جهانی نیز از همین موضوع عصبانی است زیرا نظام سلطه اساسا با دین و اعتقادات و خدامحوری مخالف است.

صفاری در ادامه با استناد به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: دشمنان همواره با ما در مقابله و مقاتله هستند که تا آنجا که می توانند، خدامحوری و باورهایمان را از ما بگیرند لذا جنگ فرهنگی برای این است که دین جوانان ما را بگیرند و ذائقه های اعقتادی را به سمت خود منحرف کنند.

وی خاطرنشان ساخت: خداوند فرموده است استکبار هیچگاه از شما راضی نمی شود مگراینکه شما از فرهنگ و ملت و حقوق بشرآنها تبعیت کنید و این را باید بدانیم که دشمنان، تا دین را از ما نگیرند، دست از سر ما بر نمی دارند.

رئیس دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به حماسه 38 سال ایستادگی مردم در برابر هجمه دشمنان تصریح کرد: این ایستادگی مردم به خاطر نصرت دین خدا بود وبه طور متقابل، نصرت الهی را نیز در پی داشت و حضرت امام هم فرمودند اگر این اسلام راستین از مسیر خودش منحرف شود، اسلام آمریکایی حاکم می گردد.

وی با بیان قدمت تمدن ایران اسلامی افزود: کشور ما از قدیم الایام مهد پزشکی و نجوم و... بوده و امروز چشم طمع دشمنان اسلام به دنبال منابع غنی انرژی کشور است ایران است.

صفاری با بیان این نکته که دشمنان از نظر اقتصادی به دنبال منافع نامشروعی برای خود هستند، تاکید کرد: اینکه استکبار جهانی در منطقه خیمه می زند، درواقع مقدمه ای برای نفوذ و بسط سلطه است.

وی با یادآور مفهوم جهاد کبیر در کلام مقام معظم رهبری خاطرنشان ساخت: جهاد کبیر یعنی اینکه زیر بار دشمن نرویم و ما با دشمن بر سر موضوعاتی همچون مسائل سیاسی، اقتصادی و اعتقادی اختلافات ریشه ای و ماهوی داریم.

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) افزود: امروز دشمن به دنبال پیاده نظام است و به زعم باطل خود می خواهد فروپاشی نظام را از درون پیگیری کند.

وی تاکید کرد: آوردن آمریکایی ها به داخل کشور و نوشتن قراردادها، انحراف از اسلام است و ضروری است در انتخابات سال 96 به افرادی رای بدهیم که گرایش و تفکر غربی نداشته باشند.

سردار صفاری اولین فرمانده تیپ قم در دوران دفاع مقدس است؛ وی در ابتدای سخنان خود با ذکر این نکته که استان قم به نسبت جمعیتی، از آمار بالای ایثار و شهادت در کشور برخوردار است، نکاتی را در مورد تشکیل تیپ و لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) از سال 60 تا زمان فرماندهی سردار شهید مهدی زین الدین در سال 63 ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار